در پرس تی وی بررسی می شود؛

تبعیض در بیمارستان های اسرائیل

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۰۴:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۴۸۹۷۴
تبعیض در بیمارستان های اسرائیل
تبعیض در بیمارستان های رژیم صهیونیستی و جداسازی بیماران یهودی از بیماران عرب عنوان موضوع مورد بحث در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه ضمن اشاره به شکایت های اخیر علیه چهار بیمارستان در رژیم صهیونیستی مبنی بر جداسازی زنان باردار یهودی و عرب از هم جدا و اعمال تبعیض در ارایه خدمات به آنها، تایید این موضوع از سوی سه بیمارستان و انجام این مساله به دلیل درخواست بیماران را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه، رفتار کارکنان بیمارستان های رژیم صهیونیستی در قبال بیماران عرب و بیماران یهودی را مورد بحث و گفت و گو قرار داده و به واکاوی و تبادل نظر در مورد گزارش های موجود درخصوص تبعیض ها در بیمارستان های رژیم صهیونیستی به ویژه گزارش هاآرتص درخصوص شکایت یک زن عرب از برخورد زننده و توهین آمیز کارکنان بیمارستان با وی می پردازد.

در این برنامه همچنین موضوعاتی همچون جداسازی دانش آموزان عرب و یهودی در مدارس و برخی دانشگاه ها و زندگی عرب ها در اسرائیل و جایگاه آنها در قوانین رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«داخل اسراییل» چهارشنبه 1 خرداد ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز