چهره های هفته؛

ایرج طهماسب ۶۰ ساله شد/ رضا یزدانی رفت/ سیروس مقدم با نقی و خانواده اش بی رقیب می تازد/ترلان پروانه متهم فامیلی/ بی تفاوتی مهناز!/ رضا رشیدپور با چهره ای جدید

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۴:۴۵:۰۰
کد خبر: ۸۴۹۳۰۹
ایرج طهماسب ۶۰ ساله شد/ رضا یزدانی رفت/ سیروس مقدم با نقی و خانواده اش بی رقیب می تازد/ترلان پروانه متهم فامیلی/ بی تفاوتی مهناز!/ رضا رشیدپور با چهره ای جدید
ایرج طهماسب یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی است که گروه های سنی مختلفی علاقه مند به او هستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هر خبرگزاری برنا، ایرج طهماسب یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیونی است که گروه های سنی مختلفی علاقه مند به او هستند. او که این هفته تولد 60 سالگی اش را جشن گرفت، 40 سال از کلاه قرمزی که پارسال 20 ساله شد بزرگتر است. این چهره محبوب نمایش عروسکی که در کنار حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا و دیگر خانواده پرورش یافته در کانون فکری کودکان در طول این سالها بهترین موضوع های فانتزی در حوزه آثار تلویزیونی و حتی سینمایی برایمان تولید کرده اند، همیشه در اذهانمان ماندگار خواهند بود. ایرج طهماسب در شصتمین دهه زندگی اش چهره این هفته خبرگزاری برنا بود.

اگر سریالی در پخش تکراری اش بتواند بهترین مجموعه تلویزیونی از نظر مخاطبان باشد یا حتی پرمخاطب ترین سریال این شب های ماه رمضان قرار گیرد، قطعا همه عواملش می توانند چهره های هفته باشند. به همین دلیل سیروس مقدم چهره این هفته خبرگزاری  ما خواهد بود.

ترلان پروانه که با چند فیلم از فضای مجازی دچار شایعه سازی کاربران این محیط غیرقابل کنترل قرار گرفت، در اظهار نظری جدید ارتباطش با هر فوتبالیستی را تکذیب و تهدید کرد خانواده ام پیگیر ماجرا هستند. به این بهانه او را یکی از چهره های این هفته قرار می دهیم. جالب اینکه پروانه در اظهار نظر جالبی گفته است اقوام دور ما هم از من صحت و سقم این ماجرا را پیگیری می کنند و ...

مهناز افشار که تقریبا پای ثابت هر هفته خبرگزاری برناست و اصولا برای هر موضوعی اظهار نظری دارد با انتشار عکس ها و فیلم هایی در صفحه شخصی اش نسبت به حکم صادر شده برای همسرش  کاملا بی تفاوت نشان داد.

رضا یزدانی، چهره محبوب راک موسیقی ایران که نقش اول سریال «از یادها رفته» را بازی کرده است، در قسمت 13 از داستان خارج شد و با انتشار پستی از رفتنش خبر داد. نکته جالب اینکه رضا یزدانی، خواننده پرطرفدار سبک راک، به بازیگری نگاه جدی دارد و به زودی تجربه ای سینمایی از او روی پرده خواهد رفت.

شاید خیلی ها به حضور یزدانی در ایفای نقش تاریخی منتقد بودند اما با گذشت چند قسمت یزدانی ثابت کرد می تواند در دنیای بازیگری نیز حرف هایی برای گفتن داشته باشد. او در کنار میترا حجار، حسین یاری نشان داد الفبای بازیگری را می تواند به جمله ای درخشان تبدیل کند.

رضا رشیدپور با انتشار عکسی در فضای مجازی خبر از تغییر چهره ظاهری این روزهایش داد. جالب این است که برخی معتقدند او دیگر روی آنتن صبحگاهی شبکه سه نمی رود و البته برخی می گویند او به زودی با فصل جدید «حالا خورشید» بر می گردد.

 مجتبی احمدی

نظر شما