نمایش آثار عکاسان ایرانی از سیل اخیر در پاریس و کن

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۵:۳۳
کد خبر: ۸۴۹۳۴۰
نمایش آثار عکاسان ایرانی از سیل اخیر در پاریس و کن
آثاری از 28 عکاس ایرانی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم کن و محل رایزنی جمهوری اسلامی ایران در پاریس به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، آثاری از 28 هنرمند عکاس در این نمایشگاه به روی دیوار می روند که توسط بابک برزویه و حیدر رضایی انتخاب شدند.

این آثار به نمایش مشکلات سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و ارسال نشدن کمک‌های انسان دوستانه جهانیان به واسطه تحریم‌ها اشاره دارد و از  31 اردیبهشت تا 9 خرداد (۲1 تا 30 می) در محل رایزنی ایران در پاریس به نمایش در می آید.

اسامی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه بدین شرح است:

احمد بلباسی، رضا احمدوند، امیرعلی رزاقی، امیرهاشم دهقانی، بابک برزویه، بهاره حسین نژاد ندایی، حدیثه پاسندی، زینب مهدوی، مجید خواهی، محسن اسماعیل‌زاده، محسن رضایی، ملیکا فرش‌فروش، محمد جوادزاده، مهدی حسنی، راحله حصاری، محمد زارع، علی حامد حقدوست، فائزه کابلی، فرشته اصلاحی، محمد بقال اصغری، سیامک نامور، محمد علی نجیب، امین یاری، آی تای شکیبافر، عابدین مهدوی، حسن غفاری، مریم آل‌مومن دهکردی و علی قنبرلو.

 بنا بر این صحبت های بابک برزویه، دبیر اجرایی و مسئول هماهنگی این نمایشگاه، قرار است کارگاهی آموزشی در خصوص موضوع عکاسی در ایران و عکاسی بحران برای هنرمندان حاضر در جشنواره بین المللی فیلم کن نیز در تاریخ جمعه 3 خرداد(24 می) برگزار شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس و مدیای "همه جا برای همه" به همت  «بابک برزویه» (دبیر اجرایی و مسئول هماهنگی)، «سعید شمس» ) ویدئو و تولید محتوای مدیا ( و حمایت و همکاری بنیاد سینمای فارابی و سازمان دواطلبان جمعیت هلال احمر ایران و رایزنی فرهنگی کشورمان در فرانسه برگزار می شود.

یاد آور می شود، این نمایشگاه از 31 اردیبهشت تا 9 خرداد (21 تا 30 می) در محل رایزنی ایران در پاریس و در غرفه بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره بین المللی فیلم کن به نمایش در می آید.

نظر شما
پرونده ویژه