کانال کردی شبکه سحر بررسی می کند؛

دیدگاه های حزب سوسیال کردستان عراق و چگونگی مشارکت در کابینه نهم

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۶:۳۳
کد خبر: ۸۴۹۵۱۵
دیدگاه های حزب سوسیال کردستان عراق و چگونگی مشارکت در کابینه نهم
کانال کردی شبکه سحر در برنامه پرمخاطب «مجله خبری» به سراغ چگونگی مشارکت احزاب در کابینه نهم اقلیم کردستان عراق رفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امشب در برنامه «مجله خبری» (هەڵوێستەو هەواڵ ) کانال کردی شبکه سحر درباره حزب سوسیال کردستان و چگونگی مشارکت در کابینه نهم با کارشناس برنامه گفت و گو خواهد شد.

در این برنامه که با حضور « لقمان لطیف محمد» کارشناس و نماینده حزب سوسیالیست کردستان عراق در تهران به روی آنتن خواهد رفت، در خصوص روند تشکیل کابینه نهم در اقلیم کردستان سئوالاتی مطرح می شود.

از محورهای مورد بحث در برنامه «مجله خبری» ، مشکلات دولت اقلیم کردستان عراق در سال های گذشته است .گفته می شود در سال های گذشته بعضی احزاب هم در دولت بودند و هم در جایگاه سیاسی اپوزیسیون مشارکتی فعالانه داشتند و در برخی مواقع مواضعی بر خلاف دیدگاه های دولت اتخاذ می کردند.

از کارشناس برنامه درباره راهکارهایی برای برون رفت از این معضل در کابینه نهم ، سئوالاتی پرسیده می شود . این برنامه به جایگاه و ظرفیت های جریانات احزاب اپوزیسیون در فضای سیاسی کردستان عراق نیز می پردازد.

اجرای برنامه را امشب «عبدالله عابدی» و «فریبا عبدالملکی» بر عهده دارند. «مجله خبری» امشب ساعت 22:30 به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر بر روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
پرونده ویژه