۳۰ سریال برگزیده ماه رمضان؛

سریالی که مدیر شبکه را به چالش کشید

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۵۰۰۱۳
سریالی که مدیر شبکه را به چالش کشید
سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» به عنوان دومین کار ماورایی علیرضا افخمی در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه سه سیما پخش شد که در آن پریناز ایزدیار توانست خود را نشان دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «پنج کیلومتر تا بهشت» سریالی بود که در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال به عنوان دومین کار علیرضا افخمی در زمینه ماورائی همچون «او یک فرشته بود» محبوبیت چندانی نیافت.

داریوش فرهنگ در نقش (همایون فرزین)، مهدی سلوکی در نقش (امیرحسین نخعی)، شبنم قلی خانی (آیدا)، پریناز ایزدیار (مینا)، پردیس افکاری (مهشید مادر آیدا و جمشید)، مهران رنجبر (معاون پلیس)، شهنام شهابی (جمشید) و شهرام قائدی از بازیگران این سریال بودند.

امیرحسین مدیر یک شرکت پخش دارویی است که متعلق به همایون فرزین می‌باشد. امیرحسین از کودکی در خانه همایون فرزین بزرگ شده‌است و عاشق آیدا دختر فرزین است. پسر فرزین که از امیرحسین کینه به دل دارد و رابطه‌اش با پدرش خوب نیست و به کمک دوستانش از شرکت پدرش دزدی می‌کند که در حین آن امیرحسین سر می‌رسد و با ضربه دزدان به کما می‌رود و سعی می‌کنند جسد او را در مکانی دور از بین ببرند. شواهد و مدارک دزدی علیه امیرحسین گواهی می‌دهد. اما روح او که اکنون از جسمش جدا شده با حضور در رویاهای آیدا، دختر فرزین و معشوقه خودش سعی می‌کند آنان را مطلع سازد که در گندمزاری در ۵ کیلومتری بهشت زهرا در حال مرگ است و...

پس از پخش این سریال، کودکی تصمیم گرفت تبدیل به یک روح شود و به مکان‌های مورد علاقه‌اش سر بزند. این کودک به میله بارفیکس خانگی یک روسری را قلاب کرد و سرش را داخل آن قرار داد و ناگهان حلق آویز شد. چند ثانیه بعد هم روی زمین افتاد و از هوش رفت و در نهایت دچار مرگ مغزی شد. اعضای این کودک اهداء شدند و پدر کودک از این سریال شکایت کرد.

نظر شما
پرونده ویژه