۳۰ سریال برگزیده ماه رمضان؛

زوج موفق ساختمان پزشکان مقابل یکدیگر

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۵۰۰۳۲
زوج موفق ساختمان پزشکان مقابل یکدیگر
سریال «دودکش» از کارهای طنزی بود که به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش می شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «دودکش» سریالی طنزی است به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که در ماه رمضان ۱۳۹۲ هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

این سریال برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۲ تولید شد و قرار بود در صورتی که سریال «پایتخت» آماده نشود، روی آنتن رود و پخش آن پس از تعطیلات نوروز نیز ادامه یابد. اما با آماده‌شدن آن سریال، شبکه یک با انجام تغییراتی در سریال دودکش، این سریال را برای ماه رمضان در نظر گرفت.

سری دوم این مجموعه نیز در سال ۱۳۹۵ به نام سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

داستان فیلم دربارهٔ دو خانواده است که بنا به دلایلی رابطهٔ آن‌ها با یکدیگر قطع شده‌است اما با پا پیش گذاشتن یکی از آن‌ها برای آشتی رابطهٔ آن‌ها تا حدودی بهبود پیدا می‌کند و اتفاقات غیر منتظره و دومینو واری می افتد که داستان را پیش می برد.

لوکیشن اصلی داستان یک قالیشویی است که اتفاقات با مزهٔ زیادی در انجا رخ می دهد. هومن برق‌نورد و بهنام تشکر نقش‌های اصلی داستان هستند که پس از کارهای موفق ساختمان پزشکان و دزد و پلیس بار دیگر با همکاری هم سریالی طنز و بامزه روایت می‌کنند...

هومن برق نورد، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، بهنام تشکر، نگار عابدی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، لیدا عباسی، اردشیر کاظمی، نصرت میرعظیمی، کیانوش گرامی، مهدی دانایی مقدم، سیدرضا حسینی، گیتی معینی، نوید خداشناس، پروین میکده، محمدعلی تقوی، حسین زمانی، پوریا میاندهی و رونیکا محمدی از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کردند.

تهیه‌کننده: زینب تقوایی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، نویسندگان: برزو نیک‌نژاد، حسن وارسته، مدیر تولید: محمدصادق آذین، تصویربردار: ابراهیم غفوری، امیر امیری، صدابردار: ابراهیم حاتمی، طراح صحنه و لباس: محسن نورزی از دیگر عوامل این سریال هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز