از کانال اردوی شبکه سحر؛

پخش نماز جمعه کشورهای هند و پاکستان در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۶:۵۸
کد خبر: ۸۵۰۳۵۵
پخش نماز جمعه کشورهای هند و پاکستان در تلویزیون
در برنامه «نماز جمعه» کانال اردوی شبکه جهانی سحر ، امامان جمعه شهرهای «لکهنو»ی هند و دو شهر «اسلام آباد» و «کراچی» به بیان فضائل ماه مبارک رمضان و ایام قدر پرداختند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه «نمازجمعه» کانال اردو که هر شنبه بعد از برگزاری نماز جمعه در شهرهای مهم هند و پاکستان پخش می شود ، گوشه ای از مهمترین سخنان امامان جمعه شهرهای مهم هند و پاکستان برای مخطبان اردوزبان شبکه جهانی سحر پخش می شود.

«مولانا سید کلب جواد نقوی» امام جمعه شهر لکهنوی هند در نماز جمعه این هفته با بیان فضایل روزه و فوائد آن برای روزه داران گفت: روزه رحمت الهی برای بندگان خداست. 

وی همچنین با اشاره به لشکرکشی آمریکا و ناوهای آن به منطقه گفت : همه مسلمانان باید دعا کنند همانند واقعه دریای نیل، آمریکائی ها نیز در آب های منطقه غرق شوند و هیچ گزندی به ایران اسلامی نرسد.

«مولانا حسنین گردیزی » امام جمعه اسلام آباد نیز با اشاره به فوائد روزه داری و نقش آن در بهبود سلامتی و جلوگیری از امراض گفت : ماه رمضان یعنی ماه آزادی از جهنم و تعلقات و خواهش های نفسانی که انسان را اسیر خود می کند.

«مولانا مفتی مبارک اختر القادری» امام جمعه کراجی نیز در سخنانی درباره دعاهای پیامبر اسلام (ص) برای سعادت امت و فضائل و برکات ماه رمضان برای روزه داران، تصریح کرد : مسلمانان با تبعیت و پیروی از خدا و رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) نیاز به بندگی هیچ کس دیگر ندارند. 

تهیه کننده «نماز جمعه» محسن محسنی است. این برنامه، امروز شنبه ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

نظر شما
پرونده ویژه