بررسی سریال های موفق ماه مبارک رمضان؛

تنها پایتخت ماه رمضانی!

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۰۷۵
تنها پایتخت ماه رمضانی!
سریال «پایتخت 4» به کارگردانی سیروس مقدم تنها فصل از این مجموعه بود که در ماه رمضان 94 روی آنتن شبکه یک رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «پایتخت ۴» به کارگردانی سیروس مقدم و طرحی از محسن تنابنده در رمضان ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد. 

این مجموعهٔ تلویزیونی برنده تندیس بهترین سریال سال ۱۳۹۴ در نظرسنجی بزرگ برنامه سه ستاره و محسن تنابنده (بازیگر این سریال) برنده تندیس بهترین بازیگر مرد سال شد. «پایتخت ۴» همچنین توانست تندیس بهترین سریال را در چهارمین جشنواره جام جم دریافت کند.

داستان این فصل از سریال این است: هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمایی مالزی جان خودش را از دست داده و این مسئله موجب شده تا کام ارسطو هر روز تلخ و تلخ‌تر بشود. نقی از همسرش درخواست میکند تا برای ساخت خانه فهیمه (خواهر نقی) مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف میداند و هیچ رقمه زیر بار نمیرود. نقی به همراه اقوام و خویشانش و کمک اوس موسی دست به کار می شوند و خانه فهیمه را به طور پنهانی با آوردن مصالح از راه و بیراه میسازند ، اما در آخر توسط شهرداری تخریب میشود. در این بین ماجراهایی از جمله ازدواج بابا پنجعلی، دعوای نقی و هما، حضور بهبود در آفریقا اتفاق می‌افتد.

محسن تنابنده (نقی معمولی)، علیرضا خمسه(پنج‌علی معمولی)، ریما رامین‌فر (هما سعادت)، احمد مهران‌فر (ارسطو عامل)، نسرین نصرتی(فهیمه معمولی) ، سارا و نیکا فرقانی‌اصل (دختران نقی)، هومن حاجی‌عبداللهی (رحمت امینی)، محمدرضا علیمردانی(بائو)، هدایت هاشمی (اوس موسی) از بازیگران این سریال هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز