دفاعیات یکی از متهمان بانک سرمایه؛

هیچ پول آلوده ای وارد «شهرزاد» نشده است

۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۸۵۱۰۷۷
هیچ پول آلوده ای وارد «شهرزاد» نشده است
احسان دلاویز یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه در دادگاهش به تشریح فعالیت های فرهنگی محمد امامی و حاشیه های سریال «شهرزاد» پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ احسان دلاویز از متهمان پرونده بانک سرمایه در جلسه امروز دادگاه این بانک گفت: با آقای امامی پروژه مشترکی به نام شاهگوش و شهرزاد پر حاشیه داشتیم. بنده مسئول جذب اسپانسر و سرمایه گذار و تبلیغات شاهگوش بودم‌. انصافا آقای امامی انسان است و اصلا نمی تواند چیزی را زیر سوال ببرد. روحیات من به آقای امامی نزدیک و نقاط مشترک با یکدیگر داشتیم‌. به ‌شدت به من اعتماد پیدا کرده بود و رفت و آمد خانوادگی داشتیم؛ بنده آدم محافظه کاری هستم و هیچ تعارفی با هیچ فردی و آقای امامی ندارم.

آقای امامی تولیدکننده بود و تولیدی داشت و پدرشان نساجی داشت و چهره ماندگار صنعت نساجی هست. شاهگوش به اعتبار لطف استاد میرباقری شکل گرفت. شهرزاد در ابتدا با نام روز و روزگاری عاشقی بود که در این ارتباط با آقای فتحی صحبت کردم و آقای رضوی تهیه‌کننده شهرزاد نبود.

در کار ارزشمندی به نام شهرزاد شأن افراد آن را خراب نکنید. شهرزاد کار ارزشمندی بود که گرفت و پول داخل آن آمد و دلیلی نداشت پول آلوده به آن وارد شود. مدت‌هاست روی آن را ندارم با کارگردان و دیگر افراد آن روبرو شوم. چرا فردی که شغل او بازیگری هست باید پاسخگو باشد که آن پول آلوده بوده یا خیر. با بازیگر چه کار دارید. علیه این فضای ارزشمند این روزها هجمه زیادی وجود دارد و بهتر است محل مصرف تسهیلات گیرندگان را تفکیک کنید تا پاسخگو باشند. در مقطعی که من بودم کمی شلختگی مالی وجود داشت و در آن وقت مسئول آقای قادری بود و همه پول ها به حساب وی واریز می‌شد و همه را او امضا می کرد، اما دلیل سوءنیت در جریان جذب و دفع نبود.

نظر شما