برنامه ای با محوریت خانواده و آسیب های اجتماعی؛

«از من بپرس» روی آنتن شبکه آموزش

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۴۱۰
«از من بپرس» روی آنتن شبکه آموزش
برنامه «از من بپرس» به تهیه کنندگی مجید هاشمی فرا روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه تلویزیونی با اجرای محمدرضا یزدان پرست و به کارگردانی و سردبیری مجتبی احمدی با محوریت مشاوره برای گروه های سنی مختلف در حوزه خانواده، آسیب های اجتماعی و مسائل حقوقی و... روی آنتن شبکه آموزش می رود، این برنامه تلویزیونی که این روزها مراحل پیش تولید را پشت سر گذاشته درنظر دارد در چند بخش با بررسی اخبار و تحلیل های مسائل مرتبط با خانواده، گفت و گو با کارشناس، گزارش های خبری و شهری و... به مخاطبش اطلاعاتی مرتبط با زندگی بهتر را در قالب یک بسته رسانه ای بدهد.

مجید هاشمی فرا تهیه کننده این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: با تشکیل اتاق فکر برنامه درنظر داریم در هفته ابتدایی موضوع خانواده و فرزندان را از زوایای مختلف از جمله خانواده و تعطیلات کودکان، خانواده، کودکان در فضای مجازی و مسائل حقوقی  و البته روش های درمان اعتیاد مرتبط با خانواده بپردازیم.

مجید هاشمی فرا ادامه داد: قرار است در این برنامه تلویزیونی با بررسی سوالات و دغدغه های خانواده ایرانی در حوزه های مختلف از مسائل حقوقی گرفته تا معضلات مرتبط با روابط خانوادگی، آسیب های اجتماعی با محوریت مواد مخدر، فضای مجازی، روابط نامانوس در جامعه و... بدون تعارف و رودربایستی نگاهی جزئی و دقیق به مسائل فوق داشته باشیم.

این برنامه تلویزیونی روزهای سه شنبه تا پنج شنبه حوالی ساعت 17 به مدت 45 دقیقه روی آنتن می رود .

برنامه «از من بپرس» در گروه آموزش عمومی تهیه و تولید می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز