رویدادهای فرهنگی هفته؛

جاده ابریشم بدون پرویز بهرام بن بست است/ مدیر بدشانس تلویزیون / شهرزاد میلیاردر / لیلا و بهرام شاکی اند!

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۳:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۵۱۸۶۰
جاده ابریشم بدون پرویز بهرام بن بست است/ مدیر بدشانس تلویزیون / شهرزاد میلیاردر / لیلا و بهرام شاکی اند!
در هفته ای که گذشت اتفاقات زیادی سینما، تلویزیون و البته فرهنگ و هنر این مرز و بوم را تحت تاثیر خود قرار داد و چهره های بسیاری نامزد بودند تا به عنوان برگزیده های این هفته انتخاب شوند.

بی تردید "پرویز بهرام" یکی از چهره های ماندگار عرصه هنر بخصوص دوبله بود که از میان ما رفت تا جای خالی او مثل بسیاری از بزرگان هنر احساس شود. "پرویز بهرام" نه تنها یه صدای خاص و ویژه در عرصه دوبله بود، که به اعتقاد بسیاری از همکارانش الگویی بود در رفتار و منش حرفه ای و انسانی. روحش شاد و یادش گرامی باد.

تصمیم داشتیم "پرویز فلاحی‌پور" را در کنار تهیه کنندگان "شهرزاد" به عنوان چهره دیگر هفته قرار دهیم اما حواشی رخ داده برای این مجموعه پر طرفدار شبکه نمایش خانگی و قصه عجیب و غریب سرمایه گذاری و تهیه و تولید این سریال گران، به لحاظ تامین منابع مالی، باعث شد خانواده "شهرزاد" را به عنوان یکی از چهره‌های این هفته برگزینیم تا همه بازیگران این مجموعه تلویزیونی که این روزها متهم به پس دادن دستمزدها هستند و معترض به این هستند که مگر ما می‌دانستیم این پول‌ها از کجا می‌آید و ... چهره‌های این هفته خبرگزاری برنا باشند.

"سعید نعمت الله" و سریالش (برادرجان) که به کارگردانی "محمد رضا آهنج" به روی آنتن شبکه سه است دیگر چهره این هفته خبرگزاری برنا است، چرا که بسیاری معتقدند برخی از کاراکترهای این سریال تلویزیونی کام مخاطب را تلخ کرده است اگر چه به زودی این مجموعه تلویزیونی را با جزئیات در بحث فیلم نامه و کارگردانی بررسی می کنیم اما بی شک "سعید نعمت‌الله" از اینکه کاراکترهایش از تلخی شخصیت حنیف تا شیرینی کاراکتر کریم بوستان تا این حد به کام مخاطب نشسته است نه تنها ناراحت نیست که به هدفش رسیده است. 

مدیر بد شانس شبکه پنج را دیگر چهره این هفته خبرگزاری برنا انتخاب می کنیم، او مصداق بارز (گنه کرد در بلـــــــــخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری) است که به اعتقاد بسیاری در این فقره مقصر نبود اما مقصر لقب گرفت. اگر چه مدیران سیما به عنوان یکی از حساس‌ترین مشاغل موظف به انتخاب بهترین‌ها و حساس‌ترین افراد در حوزه نظارت و انتخاب هستند و در حقیقت پاسخگوی تمام اتفاقات رخ داده روی آنتن شبکه شان می‌باشند، اما «مجید رمضان‌نژاد» در اتفاق پیش آمده تنها تایتل مدیر شبکه پنج را با خود داشت و کنار گذاشتن او در حقیقت گوشتزدی بود به حساسیت کار در رسانه ملی.

"لیلا حاتمی" با یادداشتی دلیل انصرافش را از سریال نهنگ آبی اعلام کرد و "بهرام رادان" با شکایت از شرکتی که قرار بود دستمزدشان را پرداخت کند دیگر چهره این هفته لقب گرفت. 

پیروز قهرمانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز