حامد عنقا:

ماجرای لیلا حاتمی را قضاوت نکنیم!

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۶:۲۴:۴۵
کد خبر: ۸۵۲۲۴۱
ماجرای لیلا حاتمی را قضاوت نکنیم!
حامد عنقا که درباره پایان بندی سریال های تلویزیونی با خبرگزاری برنا صحبت می کرد درباره اتفاق رخ داده و جدایی لیلا حاتمی از سریال «نهنگ آبی» اظهار نظری متفاوت داشت.

این نویسنده با اشاره به اتفاقی که برای لیلا حاتمی در سریال «نهنگ آبی» افتاد گفت: من هم ماجرایی را که برای «نهنگ آبی» رخ داده را تجربه کرده ام. در این مواقع یا بازیگر دوست ندارد به هر دلیلی کار را ادامه دهد یا دلایل مختلفی به وجود می آید که تصمیم گیری می شود بازیگر نصفه و نیمه از پروژه جدا شود. این اتفاق قطعا ضررهای اجتناب ناپذیری را به کار وارد می کند که برای هر تیم تولیدی ناگوار است.

عنقا ادامه داد: لیلا حاتمی بازیگر بسیار محبوبی هست که هم مردم و هم رسانه ها به او علاقه مند هستند و در این شرایط قاعدتا تمایل بیشتری به این ایشان نشان می دهند که حق با او باشد اما نباید فراموش کرد که تهیه کننده این پروژه سعید ملکان از معتبرترین تهیه کنندگان سینما و  فریدون جیرانی از موفق ترین کارگردان های سینما و تلویزیون محسوب می شود و البته نویسنده این سریال بهرام توکلی نیز بسیار خوش سابقه و کاربلد است پس قطعا در ابتدای این همکاری تمام موارد به صورت شفاف مطرح شده است.

به هر حال ما در جریان اتفاقات نبودیم و نمی توان از روی ظاهر قضاوت کرد. اما این نکته هم قابل ذکر است که وقتی پروژه ای شروع می شود هزاران اتفاق غیرمنتظره می تواند رخ دهد.لطفا  حالا که درمورد اتفاق رخ داده اطلاعات کاملی نداریم قضاوتی هم نکنیم.

نظر شما