علی‌اکبر تحویلیان:

فیلمنامه «از یادها رفته» پیش از «شهرزاد» نوشته شده است

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۵۳۲۶۳
فیلمنامه «از یادها رفته» پیش از «شهرزاد» نوشته شده است
علی‌اکبر تحویلیان با بیان این مطلب که مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» هیچ ارتباطی با سریال «شهرزاد» ندارد تأکید کرد فیلمنامه «از یادها رفته» پیش از «شهرزاد» نوشته شده است.

علی اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده تلویزیون، که این روزها مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به تهیه‌کنندگی وی روی آنتن شبکه یک سیماست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» از ابتدا برای پخش در ماه رمضان ساخته نشد اما با تصمیم مدیران سیما این سریال در ماه رمضان پخش شد که البته فکر می‌کنم اتفاق خوبی بود چراکه برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون در ماه رمضان با استقبال خوبی روبرو می‌شوند.

تحویلیان خاطرنشان کرد: با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد مشکلات بسیاری برای تولیدکنندگان در هر زمینه به وجود می‌آید و ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم اما خوشبختانه «از یادها رفته» با کمترین مشکل ساخته شد.

وی افزود: بهتر بود منتقدان «از یادها رفته» صبر می‌کردند تا این سریال تمام شود و بعد به بیان این مسائل که آیا «از یادها رفته» تقلیدی از «شهرزاد» است یا خیر می‌پرداختند. خوشبختانه با پخش کامل این سریال همه متوجه شدند «از یادها رفته» هیچ ربطی به «شهرزاد» ندارد و از طرفی اگر افراد کمی درباره زمان نگارش فیلمنامه این دو اثر تحقیق کنند متوجه می‌شوند «از یادها رفته» چند سال پیش از «شهرزاد» نوشته شده و از آنجا که این اثر یک سریال در رده الف ویژه است به دلیل مراحل اداری ساخت آن به طول انجامید و در این زمان از تلویزیون پخش شد.

این تهیه‌کننده در پایان گفت: خوشبختانه سریال «از یادها رفته» با کارگردانی خوب و گروهی که در ساخت آن شرکت داشتند به اثری قابل قبول تبدیل شد که مخاطبان بسیاری توانستند با آن ارتباط برقرار کرده و در ایام ماه مبارک رمضان از دیدن این سریال لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز