«مجله خبری» کانال کردی سحر واکاوای می کند؛

ابعاد برگزاری نشست اعضای شورای همکاری خلیج فارس و جامعه عرب در عربستان

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۰:۱۶
کد خبر: ۸۵۳۳۵۹
ابعاد برگزاری نشست اعضای شورای همکاری خلیج فارس و جامعه عرب در عربستان
عربستان سعودی طی دو روز پنج شنبه و جمعه سه نشست را در مکه برگزار کرد که به گواه بسیار از تحلیلگران، دستاوردی برای ریاض نداشته است. موضوع این نشست ها در «مجله خبری» کانال کردی سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امروز در برنامه «مجله خبری» کانال کردی شبکه جهانی سحر ، درخصوص سه نشست سیاسی اخیر در عربستان سعودی با کارشناسان برنامه ، گفت و گو خواهد شد.

در این برنامه که هوشنگ شیخی به عنوان کارشناس برنامه حضور دارد درباره ایران ستیزی عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای ایجاد اجماع علیه تهران درباره مداخله کشورمان در منطقه صحبت خواهد شد.

همچنین تاثیر اقدامات عربستان سعودی، بر اعتبار و ظرفیت‌های کنفرانس همکاری‌های اسلامی و پیش بینی درخصوص جایگاه عربستان سعودی در معادلات سیاسی منطقه در سالیان پیش رو ، از دیگر مباحثی است که در «مجله خبری» امروز بررسی می شود.

اعضای شورای همکاری خلیج فارس و جامعه عرب روز جمعه در عربستان سعودی گرد هم آمدند. 

گفتنی است عربستان همزمان میزبان کنفرانس سازمان همکاری‌های اسلامی، نشست اتحادیه عرب و همچنین جلسه کشورهای عضو شورای همکاری‌ خلیج فارس است.

این برنامه به سردبیری «سهیلا قلیچی و اجرای عبدالله عابدی و نسرین حاتمی امشب ساعت 22:30از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز