«کمپاس» از کانال آذری شبکه سحر:

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و بازتاب های آن

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۱:۲۳:۰۴
کد خبر: ۸۵۳۶۰۵
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و بازتاب های آن
در برنامه میزگرد سیاسی (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر موضوع برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و بازتاب ها و نتایج این حضور گسترده مورد واکاوی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با حضور دو کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی از استودیو در تهران «دلاور صیامی» ، از طریق اسکایپ در شهر باکو کشور آذربایجان «قربان جبرئیل اف» حول محورهای ذیل به گفت و گو می پردازد. 

این که این حضورگسترده تاکنون چه دستاوردهایی برای تحقق آرمان های اسلامی و مسئله فلسطین به همراه داشته است ، خواسته ها و مطالبات امت اسلامی علی رغم وجود روابط پنهانی و سازشکاری برخی رژیم های غربی و عربی، مواضع راهپیمایان در قبال معامله قرن ، علت اصلی نگرانی مسلمانان از این طرح فریبکارانه ، با توجه به تلاش های گسترده استکبار جهانی با کمک ارتجاع عرب برای انحراف افکار عمومی جهان اسلام از خطر رژیم صهیونیستی و این که آیا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شده است و راه حل دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برای حل عادلانه مسئله فلسطین چگونه ارزیابی می شود، از جمله محورهای مورد بحث در این برنامه است. 

شنبه 11 خرداد ساعت 23:00 به وقت تهران برنامه «کمپاس» در مدت زمان 30 دقیقه با اجرای جبارعلایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی درآباد ، بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز