نمایشگاه عکس «خیال» به گالری مستقل می آید

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۳:۰۳
کد خبر: ۸۵۴۱۲۶
نمایشگاه عکس «خیال» به گالری مستقل می آید
​نمایشگاه فتومونتاژ با عنوان «خیال» برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این نمایشگاه کاری از «طناز پروان» «فرهاد جاوید» است که در گالری مستقل برپا می شود.

در این نمایشگاه ۱۲ قطعه فتومونتاژ از تئاتر  سالهای اخیر که توسط فرهاد جاوید ثبت و طراحی و مونتاژ‌ کارها توسط طناز پروان انجام شده است به نمایش در می آیند.

پخانه برناردا آلبا، فهرست مردگان، تروما، بینوایان، تو مشغول مردنت بودی، شوایک سرباز ساده دل، نامه های عاشقانه از خاورمیانه، گزارش وضع هوا، ناسور، خروس می خواند و خرده نان از جمله نمایش هایی است که در این نمایشگاه  عکس هایشان قرار دارد.

فرهاد جاوید در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سال ۱۳۹۵ تندیس بهترین عکس را از داوران دریافت کرد. همچنین در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سال ۱۳۹۷ کاندید بهترین عکس شد.

طناز پروان فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره است که  تصویر سازی کتب داستانی کودکان و طراحی پوستر آلبوم های موسیقی و تئاتر و سینما  از جمله  رزومه هنری وی است.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه شنبه ۱۸ خرداد ،  ساعت ۱۷ الی ۲۱ با حضور هنرمندان و هنردوستان در گالری مستقل برگزار می شود.

این نمایشگاه از شنبه ۱۸ خرداد  تا چهارشنبه ۲۷ خرداد دایر است. گالری مستقل در چهارراه ولیعصر ضلع شرقی پارک دانشجو خیابان رازی پلاک ۵۰  واقع شده است.

نظر شما