پیمان مقدمی بازیگر نقش مرتضی در سریال «دلدار» :

«دلدار» مسئله مبتلابه جامعه است/ تیتراژ محسن چاوشی شگفت انگیز بود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۲:۱۰
کد خبر: ۸۵۴۶۱۵
«دلدار» مسئله مبتلابه جامعه است/ تیتراژ محسن چاوشی شگفت انگیز بود
این روزها سریال «دلدار» به کارگردانی برادران محمودی از شبکه دو سیما به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش می شود. به این بهانه با پیمان مقدمی بازیگر نقش «مرتضی» به گفت و گو پرداختیم. وی درمورد شخصیت و ویژگی های نقش خود، قصه و فیلمنامه، بازخورد مردم، تیتراژ سریال و... صحبت کرد.

پیمان مقدمی بازیگر نقش مرتضی سریال «دلدار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد شخصیت و ویژگی های کاراکتری که بازی کرده است گفت: بازی کردن نقش های تیره و تار برای یک بازیگر همیشه جذاب است، چون این نوع کاراکتر جای کار بیشتری دارد و چالش های مخصوص خود را به همراه می آورد. علاوه بر این، از نظر اخلاقی اینکه هر انسانی اگر کار خطایی انجام دهد، سرانجام یک جا سرش به سنگ می خورد و تاوان کارش را پس می دهد برایم جذاب بود. این دو عامل باعث شد شخصیت مرتضی به دلم بنشیند و آن را بازی کنم.

مقدمی در ادامه با اشاره به اینکه این دومین همکاریاش با برادران محمودی بود بیان داشت: من پیش از این سریال «سایه بان» را با برادران محمودی کار کردم. تجربه کار با این دو آنقدر جذاب و دلنشین است که دوست داشتم باز هم با آنها همکاری کنم. برادران محمودی به قدری پشت یکدیگر و گروه هستند که خیال ما به عنوان بازیگر از همه لحاظ طی کار راحت بود. یکی از ویژگی های مثبتی که دارند این است، علاوه بر اهمیت دادن به بازی، اجازه آزادی عمل هم به بازیگر می دهند و به اصطلاح دستمان را باز می گذارند.

این بازیگر بازخورد مردم نسبت به سریال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: من دو سریال دیگر را جسته و گریخته تماشا کردم. خودم را در جایگاهی نمی بینم درمورد آنها نظری دهم؛ به هرحال مخاطبان مهم هستند و آنها باید نظر دهند و دوست داشته باشند. اما با توجه به بازخوردهایی که از مردم در جامعه گرفتم متوجه شدم مردم با سریال «دلدار» ارتباط قوی تری برقرار کردند.

وی ادامه داد: قصه «دلدار» داستان افراد متوسط و رو به پایین جامعه است. اتفاقاتی که در سریال می افتد اتفاقاتی است که مردم با آن درگیر هستند و آن را تجربه می کنند. طبیعی است وقتی مردم زندگی خودشان را در سریال ببینند بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند و برایشان ملموستر است. 

پیمان مقدمی با اشاره به اینکه تیتراژ سریال ویترین کار است گفت: به نظر من تیتراژ هرکاری مثل ستاره های آن، ویترین است. قطعا خواننده و متن تیتراژ و همبستگی آن با قصه سریال، می تواند مخاطب را جذب خود کند و تا مدت ها تماشاگر سریال را با آن قطعه به یاد بیاورد. درمورد محسن چاوشی فقط می توانم بگویم ترکیب او با حسین صفا نتیجه شگفت انگیزی داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز