یزدان فتوحی:

«ناخنک» ارتباطی با «خنده‌بازار» ندارد

۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۵:۱۴
کد خبر: ۸۵۴۹۲۸
«ناخنک» ارتباطی با «خنده‌بازار» ندارد
یزدان فتوحی با تأکید بر اینکه «ناخنک» هیچ ارتباطی با «خنده‌بازار» ندارد از ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

یزدان فتوحی کارگردان و بازیگر تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سریال «ناخنک» هستیم که احتمالاً تا اواخر تیر ماه یا اواسط مرداد تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی ادامه خواهد داشت.

فتوحی خاطرنشان کرد: سریال «ناخنک» در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و از آنجا که این مجموعه تلویزیونی محصول شرکت سروش است و در امور استان‌ها تهیه می‌شود، قرار است از تمامی شبکه‌های استانی پخش شود که امیدوارم با استقبال خوب مخاطبان همراه باشد اما به نظر می‌رسد تعاملاتی برای پخش «ناخنک» در یک شبکه سراسری که احتمالاً شبکه سه یا نسیم خواهد بود صورت گرفته که در صورت تأیید، با اختلاف توسط یکی از این شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

وی افزود: سریال «ناخنک» یک سریال آیتمی با موضوع و قصه‌ای واحد است که آیتم‌هایش به هم ربط دارند. در این سریال قصه خانواده‌ای روایت می‌شود که مخاطب در قسمت‌های 4 یا 5 به بعد متوجه ارتباط موضوعی و قصه‌ای همه آیتم‌ها می‌شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» در ادامه گفت: کلیت «ناخنک» هیچ ارتباطی با «خنده‌بازار» ندارد. من یکی از بازیگران «خنده‌بازار» بودم به ادامه همکاری با عوامل این سریال در اثری دیگر بسیار علاقه‌مند بودم و دوست داشتم پس از سال‌ها همه همکارانم در این مجموعه را برای ساخت سریالی دیگر دور هم جمع کنم و به همین دلیل در این سریال بازیگران «خنده‌بازار» نیز حضور دارند.

فتوحی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که در فضای مجازی بخش‌هایی از سریال «ناخنک» منتشر شده ما با چند برنامه تلویزیونی شوخی می‌کنیم اما این شوخی‌ها مثل «خنده‌بازار» نیست و قصه‌ای کلی در این مجموعه تلویزیونی وجود دارد.

مجموعه «ناخنک» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید خواهد شد.

مریم امیرجلالی ، عزت اله مهرآوران ، حسین رفیعی ، شهاب عباسی ، ابراهیم شفیعی ، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان ، آرش میراحمدی ، نادر داهیم ، ژاکلین آوازه ، میرحامد تهرانی ، مرتضی رستمی ، محمدرضا خسروی ، مهران ضیغمی و ... از جمله بازیگران  سریال «ناخنک» هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز