به همت خانه موسیقی؛

«دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد» برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۲:۵۴:۴۳
کد خبر: ۸۵۵۲۰۸
«دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد» برگزار می شود
«دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد» از 27 خرداد ماه تا 6 تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ میلاد کیایی عضو هیئت داوران دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد گفت: در زمانه ای که به موسیقی اصیل ایرانی آنطور که  شایسته است توجه نمی شود، برگزاری این جشنواره درخور ستایش است. بویژه آنکه موجب تشویق و ترغیب نسل جوان می شود که بتوانند استعداد های درونی و نهفته ی خود را شکوفا کنند. 

وی با اشاره با اینکه بهتر است به هنرمندان جوانی که حضور دارند مقام اول، دومی و سومی ندهیم. چرا که  اینکار دورنمای خوبی نخواهد داشت گفت:  بهتر است به عزیزانی که انتخاب می شوند تشویق نامه داده شود که شرکت آنها در این جشنواره ها دیده شده و از آنها برای حضورشان تقدیر شود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم برگزار کنندگان این جشنواه ر در راه تعالی فرهنگ و هنر و موسیقی ثابت قدم باشند و زیرا وجود چنین جشنواره هایی برای رشد موسیقی ملی ما لازم و ضروری است. 

دومین جشنواره موسیقی امیرجاهد با اعلام فراخوان در آذرماه سال 97 آغاز به کار کرد و روزهای 27 و 28 خردادماه و 3 و 4 تیرماه  سال جاری افراد و گروه ها در سه بخش تکنوازی، دونوازی و گروه نوازی در سالن ایوان شمس به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۶ تیرماه در سالن ایوان شمس برگزار می شود.

لازم به توضیح است، دومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» با همکاری اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 14، خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و موسسه نوای شیدایی برگزار می شود.

جشنواره موسیقی امیر جاهد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز