در پرس تی وی؛

نگاهی به سفر ترامپ به بریتانیا و حواشی آن

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۷:۱۷
کد خبر: ۸۵۵۸۳۸
نگاهی به سفر ترامپ به بریتانیا و حواشی آن
سفر ترامپ به بریتانیا، استعفای ترزا می و انتخاب نخست وزیر جدید بریتانیا و کشف تجهیزات نظامی توسط دولت سوریه عناوین موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا ضمن مروری سفر اخیر ترامپ به بریتانیا، سخنان نسبتاً تند وی قبل از سفر علیه صادق خان شهردار لندن و بازنده خطاب کردن او را مورد بحث قرار داده و به واکاوی اهداف سفر ترامپ به بریتانیا می پردازد.

در این خصوص اعتراضات شهروندان بریتانیایی نسبت به حضور ترامپ در لندن، اظهارات ترامپ درخصوص شخصیت هایی همچون نایجل فاراژ و بوریس جانسون و حمایت وی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«نشر خبر» در ادامه با اشاره به استعفای ترزا می و انتخاب نخست وزیر جدید بریتانیا، وضعیت حزب محافظه کار در بریتانیا پس از استعفای ترزا می، آینده بریتانیا و شکافی که میان حزب محافظه کاران بر سر مساله خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ایجاد شده است را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد داد.

کشف تجهیزات نظامی توسط دولت سوریه که نشان می دهد اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی تجهیزاتی از قبیل موشک را در اختیار شورشیان و گروه های تروریستی قرار می دادند نیز از دیگر موضوعات مورد بحث در این برنامه است که طی آن اقدامات آمریکا و کشورهای غربی در حمایت از گروه های تروریستی در سوریه و نقش پررنگ آنها در کشته شدن هزاران غیرنظامی در سوریه مورد بررسی قرار می گیرد.

«نشر خبر» با اجرای لمبیت آپیک، یکشنبه 19 خرداد ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز