۱۹ خرداد روز تولد بازیگر درخونگاه؛

چگونه امین حیایی محبوب شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۴۴:۰۹
کد خبر: ۸۵۵۸۷۸
چگونه امین حیایی محبوب شد؟
به بهانه زادروز امین حیایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها استعدادهای اصیل ایرانی را داوری می کند.

برنامه «عصر جدید» جزء اتفاقات مهم رسانه ملی در شبکه سه بود که اواخر سال گذشته روی آنتن رفت و جدا از نقاط ضعفی که کم کم مرتفع شد، بی تردید از تصمیم های منطقی سیاست گذاران رسانه در حوزه تولید برنامه های سرگرمی ساز البته با محوریت کشف استعداد ناب ایرانی بود.

این برنامه تلویزیونی اگرچه در برخی موارد از جمله صحبت های ابتدایی، انتهایی و حتی اواسط برنامه از سوی مجری لطمه می خورد و اگرچه برخی از شرکت کنندگان در حد و اندازه های برنامه ای با این الفبا نیستند، اما به هر حال نمی توان کتمان کرد برنامه جای خود را در میان مخاطبانش پیدا کرده و به رغم کنداکتور بدسلیقه برنامه تماشاگر تلویزیونی را راضی کرده است.

تمام آنچه در بالا گفتیم بهانه ای بود تا در روز تولد امین حیایی یکی از داوران این برنامه از او به عنوان هنرمندی که سالها در سینما با نقش های مختلف درخشید و البته گاهی با انتخاب های نامرغوبش طرفدارانش را آزرده خاطر کرد.

چرا حیایی در قامت یک داور به دل مخاطبان تلویزیون نشست؟

او با فرمولی متفاوت نسبت به دیگر داوران برنامه توانمندی و استعداد شرکت کنندگان برنامه را قضاوت می کند و به اعتقاد بسیاری کارشناسان رسانه، یکی از نقاط عطف برنامه «عصر جدید» حضور او در هیبت داوری بود که بدون هیچ نظر شخصی و سلیقه خودش و البته با ادبیات و لحنی متفاوت با آنچه معمولا از او در تجارب بازیگری اش می بینیم ظاهر شده است.

به هر حال باید گفت برنامه «عصر جدید» بخشی از آزردگی خاطر طرفداران این بازیگر طناز سینما را که به دلیل برخی از تجاربش در سینما مرتفع کرده است تا دوباره او در 48 سالگی و روز تولدش به یکی از محبوب ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شود.

بازیگر فیلم «درخونگاه» که با فرید «شعله ور» و روزبه «دارکوب» با تجارب قبلی سینمایی اش تا حدود زیادی فاصله گرفت، امروز بعد از تعداد زیادی تجربه بازی در سینما و تلویزیون به بلوغ دوران بازیگری اش رسیده است.

مهندس کامران «قلاده های طلا» ژانرهای مختلفی را در سینما تجربه کرده است. او به رغم اینکه کمدینی کاربلد  و آشنا به فیزیک در اجرای نقش های کمدی است در سالهای اخیر نشان داده است می تواند ایفاگر کاراکترهای رنگارنگ باشد.

بازیگر سریال «آپارتمان» اصغر هاشمی که با «همسایه ها» ی محمدحسین لطیفی در تلویزیون نیز خوش درخشیده در سریال «کلاه پهلوی» مرحوم ضیاءالدین دری درخشش ویژه ای داشت.

خبرگزاری برنا تولد این هنرمند ارزشمند را به او تبریک می گوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز