با حضور معاون تهذیب حوزه علمیه قم؛

از مستندساز رادیو معارف قدردانی شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۴:۳۶:۱۵
کد خبر: ۸۵۶۷۱۲
از مستندساز رادیو معارف قدردانی شد
در نشستی با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شاه مرادی، مسئول بسیج مدرسه فیضیه از مستندساز رادیو معارف قدردانی شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مسعود کاویانی، سرپرست رادیو معارف در این نشست با بیان این که رادیو معارف رسانه حوزه‎های علمیه است، گفت: ما همه فرزندان حوزه هستیم و مفتخریم که در این رسانه حرف‎های حوزه را بیان می‌کنیم. وی با بیان اینکه ارتباط رادیو معارف با حوزه‌های علمیه ارتباطی قوی است، افزود: سعی کرده‌ایم این رابطه مستمر باشد، اگرچه هنوز راضی کننده نیست. رادیو معارف و حوزه‌های علمیه باید مددکار هم باشند.  سرپرست رادیو معارف با اشاره به تولید مستند«عمامه‌های گِلی» گفت : در شرایطی که رسانه‌های معاند حملاتی شدید ضد روحانیت انجام می‌دهند، رادیو معارف می‌تواند رسانه حوزه و صدای حوزه باشد.

حجت‎الاسلام‌والمسلمین محققیان، معاون تهذیب حوزه علیمه قم نیز در این نشست گفت: رادیو معارف را از خودمان می‌دانیم، به سبب اینکه ارتباط نزدیکی با حوزه و روحانیت دارد. وی با بیان اینکه رسانه‌های باطل در پی این هستند که روحانیت و حوزه‌های علمیه را زیر سوال ببرند و مردم را از آن‎ها رویگردان کنند، تاکید کرد: کارهایی مانند مستند «عمامه‌های گلی» می‌تواند در این جنگ نابرابر رسانه‌ای، بخشی از مجاهدت‌های روحانیان را منعکس کند.

گفتنی است: مستند «عمامه‌های گِلی» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام محمدحسین آزما، به انعکاس فعالیت‌های جهادی طلاب و روحانیون در امدادرسانی سیل‌زدگان شهر معمولان در استان لرستان پرداخته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز