احسان علیخانی خبر داد؛

«عصر جدید» زندگی ۵۰ هزار خانواده سیل زده را نو می کند

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۵:۳۸
کد خبر: ۸۵۶۸۷۵
«عصر جدید» زندگی ۵۰ هزار خانواده سیل زده را نو می کند
تهیه کننده «عصر جدید» گفت: در عصر همدلی تاکنون یک محموله جدید و ایرانی اهدایی به 500 خانواده لرستانی شهرستان پلدختر تحویل داده ایم و درصددیم زندگی خانواده های سیل زده را نو کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ احسان علیخانی تهیه کننده و مجری در برنامه دیشب «عصر جدید» گفت: از حادثه سیل فروردین ماه زمان زیادی نگذشته است، اما همدردی تمام مردم ایران با هموطنان سیل زده تداوم داشته و هیچ کدام از ما دوست نداریم فراموش کار باشیم. هموطنان سیل زده کماکان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و به معنای واقعی، خانه و کاشانه شان را آب برده است.

تهیه کننده «عصر جدید» ادامه داد: به لطف مردم، کار بزرگی در فروردین ماه و در قاب «عصر جدید» شکل گرفت و به نمایندگی از مردم این افتخار را داشتیم که اولین محموله شامل یک گاز، یک یخچال، دو تخته فرش و یک تلویزیون را با گروه «عصر جدید» به لرستان، شهرستان پل دختر ببریم و به 500 خانواده تقدیم کنیم.

علیخانی اظهار داشت: وقتی این 500 خانواده وسیله های خود را تحویل می گرفتند لحظات فوق العاده ای رقم خورده بود و برایشان باور نکردنی بود که هموطنانشان از نقاط مختلف کشور کنار یکدیگر قرار گرفتند و توانستند یک زندگی نو بسازند.

وی بیان کرد: من و همه دوستانم در برنامه «عصر جدید» به دلیل شناختی که از عمق قلب های مردم داریم دلمان به شدت روشن است که می توانیم این ماجرا را به قدری توسعه دهیم که شاید بتوانیم برای همه این خانواده ها که نزدیک به 50 هزار خانواده در استان های مختلف هستند، وسایل زندگی را نو کنیم.

 علیخانی ادامه داد: با همراهی مردم، مشارکت هلال احمر و یک روش ساده و امن کاری بزرگ انجام می دهیم. مردم می توانند با شماره گیری # 112*780* از هزار تومان تا 200 هزارتومان پرداخت کنند. این پول ها کنار یکدیگر قرار می گیرد، هلال احمر نیز حتما کمک می کند و همه کمک ها صرف وسایل نو و ایرانی برای همه هموطنانی می شود که وسایلشان را از دست دادند و چشم انتظارند تا مدد و مهربانی به آنها برسد.

این تهیه کننده در پایان تاکید کرد: مطمئنم با کمک یکدیگر، در مدت زمانی کوتاه حتی تا قبل از پایان شش ماهه اول سال این ماجرا محقق می شود و اولویتمان نیز خانواده هایی هستند که فرزند یتیم دارند، سرپرست خانواده شان یک خانم است و یا فرزندان معلول دارند. هرقدر کمک های مردمی بیشتر جمع آوری شود می توانیم به سراغ همه آنها برویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز