دلخوری بهزاد فراهانی در نشست رسانه ایی سریال "دلدار"

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۵:۲۴:۱۹
کد خبر: ۸۵۷۴۲۷
دلخوری بهزاد فراهانی در نشست رسانه ایی سریال دلدار
نشست رسانه ای سریال "دلدار" برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا نوید محمودی تهیه کننده سریال "دلدار" در این نشست بیان کرد : "دلدار" دومین سریال پربیننده ماه رمضان شده و این نشان می‌دهد شبکه دو هم توانسته مخاطبان خود را پیدا کند .

وی افزود: سریال "دلدار" طی سال‌های اخیر پربیننده‌ترین سریال شبکه دو بوده است.

بهزاد فراهانی در ادامه نشست با اشاره به اینکه  من قدیمی‌ترین کارمند صدا و سیما هستم و به همان اندازه دلخور هستم و این را بارها بیان کرده‌ام گفت : مساله خودی و ناخودی و... دیگر تمام شده، این سریال را سریال شریفی دیدم و همه افراد گروه افرادی صاحب فکر و صاحب خرد بودند.

وی افزود: در همه تماس‌هایی که در این یک ماه گرفته شد یک تماسی از لرستان با من گرفته شد که برایم خیلی زیبا و خوشایند بود که گفته بودند آقای حاج قاسم اگه رضایت ندهی با یک ورنوی دسته بلند میام تهران سراغت.

آزیتا ایرایی نویسنده این مجموعه تلویریونی نیز گفت: از ۹۰ درصد اجرا راضی هستم و این برای من خیلی تجربه خوبی بود که می‌توانم بگویم "دلدار" بهترین اتفاق تلویزیونی من بود.

وی افزود: ما می‌دانیم برای کجا کار می‌کنیم. ما تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم این است که برای مخاطب این سوال را به وجود آوریم که چطور قرار است اتفاقی که می‌دانیم رخ می‌دهد.

محمودی بیان کرد: دلدار بر اینکه ما باید عصبانیتمان را کنترل کنیم تاکید داشته و ما سعی کردیم به این مساله بپردازیم.

 وی گفت : همه فکر می کنند تلویزیون خیلی فشار می‌آورد و می‌گوید باید حذف و اضافه کنیم اما در این سریال واقعا این اتفاق نیفتاد. مدیران تلویزیون نیز از این جامعه هستند.

 

 

نظر شما