در کانال بالکان؛

سریالی دیگر از کارگردان «برادر جان» در تلویزیون

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۷۷۵۱
سریالی دیگر از کارگردان «برادر جان» در تلویزیون
مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج برای مخاطبان آلبانیایی کانال بالکان شبکه سحر با زیرنویس آلبانیایی پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ از 23 خرداد پنج شنبه ها تا دوشنبه ها هرروز ساعت 16:30 به وقت تهران این سریال در 29 قسمت 45 دقیقه ای با جایگزینی سریال «هوش سیاه 2» بر روی کانال بالکان شبکه سحر است.

سریال «آسمان من» روایت پروازی آرام است که البته برای رسیدن به این هدف ، افراد زیادی تلاش می کنند تا یک پرواز آسوده و آرام به مقصد برسد به عبارتی این سریال زندگی اشخاصی بی ادعاست که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می کنند. قصه سریال از سال 1363 آغاز می شود. طبق اسناد و مدارک به ثبت رسیده در این سال چندین هواپیما ربوده می شود که در شش قسمت اول ماجرا این هواپیما ربایی ها به تصویر کشیده شده است و پس از آن با جهش 25 ساله تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای برقراری کامل امنیت پروازهای مختلف و خنثی سازی حرکت گروه های تروریستی منعکس می شود.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: دانیال حکیمی ، حسن پورشیرازی ، آتیلا پسیانی ، امین حیایی ، حامد بهداد ، فرهاد جم ، پژمان بازغی ، سروش صحت ، رحیم نوروزی ، الهام چرخنده ، سودابه بیضایی ، امیر آقایی و نبی الله پیرهادی .

اولیای آربن عهده دار ترجمه و زبانگردانی این سریال برای پخش از کانال بالکان شبکه سحر است.

نظر شما