پرویز پرستویی: به خدا رامبد جوان و نگار جواهریان دشمن نیستند

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۵:۵۵
کد خبر: ۸۵۷۸۶۶
پرویز پرستویی: به خدا رامبد جوان و نگار جواهریان دشمن نیستند
پرویز پرستویی با انتشار پستی از حواشی رخ داده برای رامبد جوان و نگار جواهریان انتقاد کرد و به دفاع از این دو بازیگر پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان، که مورد انتقاد بسیاری از مردم قرار گرفته و در فضای مجازی خبرساز شده و با اشاره به تصویری که از این دو بازیگر در خیابان‌های کانادا منتشر شده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از آنان حمایت کرد. او نوشته است:

«امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سالهاست خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم هاست .حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و ....باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه ؟ اصلا فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی،هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید. ولی مهم اینه که یه مادری ماه هاست داره با خودش سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست. نه آقازاده است و نه... . بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر میگردیم؟ به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند. آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت. آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره. چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده. تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش. نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»

 

نظر شما
نظرات
شروین
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
آقای پرستویی عزیز مردم به خاطر اینکه خانم جواهریان ارزشهای جامعه اسلامی را زیر پا گذاشته کار دارند واینکه مملک خودش را لایق زایمان نمی دونسته باید سرزنش کرد مگر می خواسته شق القمر کند مگر فرزند رامبد ونگار چه فرقی با بچه من وتو دارد که میبایست حتما با شناسنامه کشور کانادا متولد بشه مگر بچه آتوسا خان پس اگر فروش می خواد دنیا بیاد اگر می خواهی بگیم به آقای دکتر روحانی یک هفته برا تولد فرزند رامبد تعطیل رسمی اعلام کند وما به جشن و پایکوبی بپردازیم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
آقای پرستویی سلام علیکم با تمام ارادتی که به شما دارم تعصف خوردم که چه راحت به دفاع بلند میشین . حرف من اینه . اگه اعتقادی به ایران نداره . چرا ما رو اسکول فرض کرده و به احترام مردم ایران هرشب میایستاد . فریاد میزد . ایران دوستت داریم . والا ما نه به خانم نگار جواهریان کار دارم نه به فرزندشون . انقدر هم فهم شعورش رو داریم که ایشان در چه حالی هستند . انشاالله خداوند کمکشون کنه . ولی خواهشا آقای رامبد جوان مردم ایرانت رو نفهم تصور نکن آقا . خواهشا .
رضا
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
متاسفانه توی مملکت ایران، کسی به حریم دیگری احترام نمی گذارد. هر کسی آزاد است و می تواند برای بچه اش که در خارج یا داخل متولد شود یا براش امکاناتی مهیا کند یا نکند به خود آن خانواده مربوط است اینکه در حریم شخصی و خانوادگی افراد سرک بکشیم و در موردشان قضاوت کنیم برای مردم ایران از یک عادت به یک باور و فرهنگ تبدیل شده است. آقای جوان و خانم جواهریان هم یکی از افراد این جامعه هستند و می توانند برای بچه خودشان هر تصمصیمی خواستند بگیرند. در اخل ایران هم هستند کسانی که دوست دارند بچه شان در تهران متولد شود در حالیکه در روستا زندگی می کند و به کسی هم مربوط نمی شود. به همدیگر احترام بگذاریم.
لیلا
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه.
سعید
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
استاد معظم فکر نکنم کسی مخالف یا موافق زایمان مادری در در خارج از کشور داشته باشه .... اون چیزی که مهم است چهره وطن دوست ...وهم دردی با مشکلات مردم و نشان دادن یک چهره مردمی و عوام فریبانه در برنامه هاشون و در روی دیگر سکه روایتی دیگر.... و در کل تو هین به شعور و فهم اجتماعی مردم ... استاد خواهشا شما در تمام زمینه ها سینمایی نظر خاص خودتون رو دارید لطفا ......