با هدف اشتغال جوانان؛

«من می توانم» شاغل باشم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۳:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۱۵۹
«من می توانم» شاغل باشم
آشنایی جوانان با مشاغل مختلف، یادگیری حرفه ها و شناخت آنها، درآمدزایی و کسب روزی حلال از محورهای برنامه " من می توانم" است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا محمد علیزاده تهیه کننده برنامه «من می توانم» گفت: برنامه «من می توانم»، با هدف اشتغال جوانان طراحی شده است و محتوای برنامه با توجه به شعار سال؛ رویکرد برنامه موضوع رونق تولید است.

این تهیه کننده ادامه داد: محوریت برنامه آشنایی جوانان با مشاغل مختلف، یادگیری حرفه ها و شناخت آنها، درآمدزایی و کسب روزی حلال است.

وی افزود: اعتقاد برنامه «من می توانم» این است که همه جوانان کشور، فرزندان این مرزوبوم هستند و هیچ جوانی نباید بیکار باشد، و این جهت گیری اساسی برنامه است.

محمدعلیزاده درباره بخش های مختلف برنامه بیان کرد: این برنامه بخش های متفاوتی دارد و برای اینکه جوانان با مشاغل مختلف آشنا شوند، یک مجموعه اینفوگرافی تولید می شود و شامل آدمک های انیمیشنی است که می خواهند کارکنند و کارهایشان در قالب یک شغل دیده می شود و تاریخچه، روش یادگیری، درآمد و بیمه و بازنشستگی و ساعت کاری آن در برنامه نشان داده می شود.

این تهیه کننده درباره اتاق فکر برنامه گفت: اتاق فکر برنامه شامل افراد مختلف از گروه های خاصی است؛ از استادان هنرهای تجسمی گرفته تا فعالان انیمیشن و فنی و حرفه ای، استادان رشته اقتصاد، پزشکان، نخبگان، بسیج سازندگی، حوزه علمیه و شورای اندیشه ورزی شبکه در اتاق فکر برنامه به ما کمک می کنند.

برنامه «من می توانم» از اول تیر، شنبه تا چهارشنبه ساعت 16 به مدت 25 دقیقه از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.

 

من می توانم

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز