انتقاد تند کارگردان «دوشیزه جولیا» به مسئولان مجموعه تئاتر شهرزاد:

از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۵۸۲۳۹
از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند
مرتضی کوهی کارگردان نمایش «دوشیزه جولیا» در پی توقف اجرای این نمایش علیرغم برگزاری مراسم افتتاحیه آن در سالن صنوبر مجموعه تئاتر شهرزاد، یادداشتی را در پی شفاف سازی افکار عمومی و آگاهی از علل توقف این نمایش به نگارش درآورده است.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن یادداشت مرتضی کوهی به شرح زیر است:

و باز هم یک بی تعهدی دیگر از عده ای آدم تجاری و بی ربط به تئاتر که به واسطه ی پول وارد دنیای پاک تئاتر شده اند و اهدافشان معلوم است. همچنان که در این یکی دو ساله ی اخیر شاهد سواستفاده ی چند تن معلوم الحال بی اخلاق و بی سواد در پردیس تئاتر شهرزاد بودیم که هر کدام از این افراد عنوانهایی چون مدیر فنی، مدیر اجرایی. مدیر سالن و ... را یدک میکشند پروژه ی دوشیزه جولیا هم متاسفانه قربانی این ناکارامدی و بی کفایتی شد.

مطلع باشید گروه ۱۲ نفره ی تئاتر دوشیزه جولیا که افتتاحیه ی اجرای نمایش را در بیست و سوم خرداد در سالن صنوبر تئاتر شهرزاد انجام داد با بی تعهدی، زیاده خواهی و اخاذی افراد سود جوی مرتبط با آن مجموعه مواجه شد و علی رغم تلاشهای صادقانه و شبانه روزی گروه با بی حرمتی از ادامه ی اجراها بازماند تا برگی دیکر از مستندات اهداف شوم آنها معلوم گردد و به دنیای تئاتر خسته ی این روزهایمان روشن شود. مسئولین مرتبط باید آگاه باشند و بدانند روزانه جوانها و فعالین تئاتر زیادی قربانی نقشه های شوم و از پیش برنامه ریزی شده ی چنین افرادی میشوند که نه به هنر و نه به تئاتر و نه به آبروی افراد احترامی قائلند و صد البته که به جیبهای خود فکر میکنند و از این کار خسته نمیشوند.

چندی پیش شنیدیم که مدیر تئاتر شهرزاد عوض شد اما امروز و بعد از این اتفاقها متوجه شدم و شما هم بدانید ؛ همانها که کنار گذاشته شده اند الان از دور و غیر مستقیم، به واسطه ی آدمهای دیگر از تئاتریها اخاذی و سواستفاده میکنند و هنوز در آن مجموعه به کارهای کثیف خود ادامه میدهند. ما اجرایمان کنسل شد ولی تا احقاق حقوقمان از پای نخواهیم نشست، هویت اصلی و چهره ی نامبارک این افراد باید بر جامعه ی تئاتر روشن شود تا بلکه دست از سر تئاتر بردارند و هنرمندان را در دام خود گرفتار نکنند. از دوستانی که این چند روز در تبلیغات کارمان یاریگر بودند و انرژی مثبت به ما دادند صمیمانه تشکر میکنم و دستانشان را میبوسم، تلاشمان اینست که در سالنی دیگر که دور از این حاشیه ها و فضاهای کثیف است دوباره اجرایمان را از سر بگیریم . به امید روزی که تئاتر از دست افراد انگل و بی تخصص خلاص شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز