پرس تی وی واکاوی می کند؛

مسیر دموکرات ها برای انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۰:۴۲
کد خبر: ۸۵۸۴۱۲
مسیر دموکرات ها برای انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا
​برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بررسی مسیر دموکرات ها برای انتخابات سال 2020 آمریکا و همچنین مروری بر توافق ترامپ با مکزیک درخصوص مهاجران می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به نامزدی جو بایدن برای انتخابات سال آینده میلادی به عنوان گام بزرگ دموکرات ها برای پیروزی بر جمهوری خواهان به بررسی شانس بالای بایدن برای شکست دادن ترامپ پرداخته و نامزدی دیگر چهره های سیاسی از حزب دموکرات همانند برنی سندرز و بررسی موقعیت آنها در انتخابات پیش رو را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه که میزبان مایلز هونیگ تحلیل گر مسائل سیاسی و فعال اجتماعی آمریکایی است در ادامه به واکاوی چالش های دموکرات ها برای پیروزی بر دونالد ترامپ پرداخته و مسایلی همچون تعدد نامزدهای انتخاباتی در میان دموکرات ها و تاثیر آن بر نتیجه انتخابات، رابطه میان سوسیالیسم ها و حزب دموکرات در آمریکا و تاثیر جنبه سوسیالیستی حزب بر انتخابات سال 2020، واکاوی اقدامات حزب جمهوری خواه برای ماندن در قدرت و پیروزی ترامپ در انتخابات 2020 و همچنین چالش های پیش روی ترامپ در مواجهه با حزب خود یعنی حزب جمهوری خواه را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

همچنین در بخش دیگر برنامه «ما مردم» ضمن اشاره به توافق اخیر آمریکا با دولت مکزیک درخصوص مهاجران و مرز مشترک میان این دو کشور، لغو تعرفه های تجاری تنبیهی علیه مکزیک از سوی ترامپ و تعهد مکزیک در زمینه اتخاذ تدابیر سخت گیرانه برای ممانعت از مهاجرت های غیرقانونی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نگاهی به واکنش های کنگره آمریکا نسبت به این تصمیم ترامپ و واکاوی سیاست های تهدیدآمیز ترامپ در قبال کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای همسایه آمریکا از جمله محورهایی است که در این زمینه با حضور دکتر جرالد هورن نویسنده و مورخ آمریکایی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 25 خرداد ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز