تغییر مدیر در شبکه ٣/ اینبار شایعه نیست!

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۲:۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۵۸۶۰۲
تغییر مدیر در شبکه ٣/ اینبار شایعه نیست!
به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه در حکمی ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

به گزارش سرویس فرهنگ  و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه در حکمی ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد

در بخشی از این حکم ضمن بیان ماموریت‌های گسترده شبکه سه ولزوم بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای تولیدات آورده است: «این ضرورت ایجاب می‌نماید تا فردی باتجربه، مدبر و آشنا به مسائل رسانه مسئولیت کمک فکری و اجرایی به مدیران محترم گروه‌ها و برنامه‌سازان را برعهده بگیرد. از این رو انتظار دارم ضمن پیگیری جدی، برنامه‌ریزی مناسبی را برای تحقق این موارد به‌عمل آورید».

فروغی همچنین در حکم جداگانه‌ای محمدرضا نجارزاده را به سمت مدیر گروه اجتماعی شبکه سه منصوب کرد.

در بخشی از حکم فروغی به نجارزاده آمده است: «با توجه به ضرورت طی مراحل درمانی برادر عزیز و گرانقدر، مدیر مجرب و موفق گروه اجتماعی شبکه سه جناب آقای مهندس کریمان و نظر به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند شما در امور رسانه، به سمت مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما منصوب می‌شوید».

در بخش پایانی این حکم نیز آمده است: «از زحمات و تلاش‌های مجدانه و موفق برادر عزیزم جناب آقای مهندس کریمان در زمان تصدی این مسئولیت که صفحات ماندگاری از موفقیت‌های رسانه‌ای را رقم زدند، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم».

محمدرضا نجارزاده پیش از این مدیر طرح و برنامه شبکه سه بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز