با احتساب هر دقیقه؛

سریال «دلدار» با کمتر از ۵ میلیون تومان ساخته شد / همایون ارشادی و پریوش نظریه بهترین انتخاب بودند

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۹۱۱
سریال «دلدار» با کمتر از ۵ میلیون تومان ساخته شد / همایون ارشادی و پریوش نظریه بهترین انتخاب بودند
نوید محمودی درباره انتخاب بازیگران در سریال «دلدار» گفت و تأکید کرد، پریوش نظریه و همایون ارشادی بهترین انتخاب بودند.

نوید محمودی کارگردان سینما و تلویزیون که مجموعه تلویزیونی «دلدار» به کارگردانی وی از شبکه دو سیما در ایام ماه رمضان نمایش داده شد، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره انتخاب بازیگران و به خصوص حضور پریوش نظریه و همایون ارشادی در نقش‌هایی کم‌رنگ، گفت: ما سعی کردیم از بازیگرهایی برای ایفای نقش استفاده کنیم که به بهترین شکل در مقابل دوربین حاضر شوند و ایفای نقش را به بهترین شکل انجام دهند. با همین رویکرد نیز سراغ همایون ارشادی و پریوش نظریه رفتیم که فکر می‌کنم به بهترین شکل نیز نقش‌هایشان را ایفا کردند.

محمودی خاطرنشان کرد: به نکته‌ای که باید دقت کرد این است که سریال «دلدار» برای کاراکتر‌هایی در سن و سال بازیگرانی مثل پریوش نظریه و همایون ارشادی فضای کمتری داشت و پرداخت کمتری به این کاراکترها شده بود و نقش‌ها برای شخصیت‌هایی در این سن کمتر بوده است. هیچ دخالتی در انتخاب بازیگران صورت نگرفته و همه بازیگران را گروه تولید انتخاب کرده‌ است.

وی افزود: بعضی مواقع چون تولید یک سریال که معمولاً برای سریال‌های مناسبتی رخ می‌دهد دیر شروع شده بخش‌هایی از تصویربرداری همزمان با پخش انجام می‌شود که فکر می‌کنم اتفاق خوبی نیست اما در مورد سریال «دلدار» این اتفاق رخ نداد و ما در هنگام پخش همان قسمت‌های اول تصویربرداری را به پایان رساندیم و در نتیجه بازخوردی ندیدیم که منجر به تغییر داستان سریال شود.

این کارگردان در پایان در پاسخ به این پرسش که هزینه ساخت این سریال دقیقه‌ای 5 میلیون تومان بوده، گفت: خیر هزینه این سریال به این اندازه نبوده، اعلام هزینه ساخت چندان اتفاق معمول و رایجی در تلویزیون نیست اما مطمئن باشید «دلدار» با هزینه‌ای کمتر از این مبلغ ساخته شده است.

نظر شما
پرونده ویژه