مدیر سینما آفریقای شهر مشهد:

اکران فیلم‌ها در ماه رمضان هیچ ریسکی ندارد / فیلم‌های اکران شده در این ماه ضعیف بودند

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۴:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۵۸۹۵۳
اکران فیلم‌ها در ماه رمضان هیچ ریسکی ندارد / فیلم‌های اکران شده در این ماه ضعیف بودند
حمید رضوی مدیر سینما آفریقای شهر مشهد معتقد است اکران فیلم‌ها در ماه رمضان برای تهیه‌کنندگان ریسک ندارد و اگر فیلم خوبی در این ماه اکران شود با استقبال خوبی نیز همراه خواهد شد.

حمید رضوی مدیر سینما آفریقای شهر مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: امسال در ماه رمضان استقبال مردم از سینما بهتر از سال گذشته بود و فکر می‌کنم یکی از اصلی‌ترین دلایل این اتفاق نیم بها شدن و اضافه شدن چند سانس پس از افطار بود.

رضوی خاطرنشان کرد: نیم‌ بها بودن سانس‌های سینما باعث شد تا مخاطبان از ساعات پیش از افطار که معمولاً کسی سراغ سینما نمی‌آید استقبال کنند اما در این میان فیلم‌هایی که فروش خوبی داشتند معمولاً فیلم‌‌هایی بودند که پیش از ماه رمضان اکران شدند، فیلم‌های «متری شیش‌ونیم» و «تگزاس 2» از جمله فیلم‌هایی بودند که بیشترین استقبال از آنها صورت می‌گرفت.

وی افزود: فیلم‌هایی که ماه رمضان اکران شدند فیلم‌های چندان موفقی در گیشه نبودند اما فکر می‌کنم اگر این فیلم‌ها در زمانی غیر از ماه رمضان اکران می‌شدند نیز چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفتند. سانس‌های اضافه و نیم‌بها بودن بلیت‌ها نیز نتوانست کمکی به فروش فیلم‌های اکران شده در ماه رمضان کند.

مدیر سینما آفریقای شهر مشهد گفت: استقبال مخاطبان در ماه رمضان نیز نسبت به دیگر ماه‌ها خوب است اما اگر شرایط ویژه‌ای وجود نداشته باشد مطمئناً سینماها دچار افت می‌شوند و نیم‌بها بودن و اضافه شدن سانس‌های پس از افطار از دلایل استقبال مردم است. به نظر من فیلم‌های بهتری می‌توانست در ماه رمضان اکران شود.

رضوی در پایان اظهار داشت: چند سالی است که مسئولان سعی دارند در ماه رمضان فیلم‌های کمدی اکران نشوند و از طرفی تهیه‌کننده‌ها نیز اکران فیلم‌ها در این زمان را با ریسک همراه می‌دانند که از نظر من هیچ ریسکی وجود ندارد و تهیه‌کننده‌ها می‌توانند با اکران فیلم‌های خوبشان در این ماه شاهد استقبال خوب مردم باشند.

نظر شما