هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

داغ ترین هشتگ شبکه های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۶:۵۵:۰۸
کد خبر: ۸۵۹۳۵۲
داغ ترین هشتگ شبکه های اجتماعی
برنامه «هاشتاغ» اتهام زنی به ایران در موضوع جنگ نفتکش ها را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «هاشتاغ» مهمترین موضوعات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهان عرب در چند روز اخیر را بررسی و مورد تحلیل قرار می دهد. مسئله جنگ نفتکش ها و متهم کردن ایران و نیز هدف قرار گرفتن فرودگاه «ابها» درعربستان بوسیله موشک های یمنی، دیدار گروهی از جهانگردان اسراییلی از تونس، عکس العمل کاربران به انتشار خبر افتتاح دیسکو در عربستان، فرار دو دختر عربستانی از این کشور و درخواست کمک از سازمان های بین المللی و اسلام هراسی در امریکا پیرو صحبت های رشیده طالیب نماینده مسلمان کنگره درباره تهدیدات جانی علیه وی از جمله محورهای برنامه «هشتگ» در این هفته هستند.

در این برنامه بدان توجه داده می شود که حملات موشکی و پهپادی یمن به سوی مواضع حساس و حیاتی ائتلاف سعودی طی روزهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است که تازه‌ ترین مورد آن، هدف قرار گرفتن فرودگاه بین‌المللی سعودی «ابها» است.

یمنی‌ها چهارشنبه گذشته فرودگاه سعودی «ابها» را با موشک «کروز» هدف قرار داده و دو روز بعد از آن یعنی بامداد جمعه گذشته، با چند پهپاد به فرودگاه مزبور حمله کرده بودند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، این حمله موشکی را «پاسخی مشروع» به ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی و محاصره پنج ساله فرودگاه‌های یمن از جمله فرودگاه بین‌المللی صنعا خواند

برنامه «هشتگ» با اجرای افنان المعمار امشب، بیست و هفتم خرداد ماه ساعت 21 از شبکه العالم پخش می شود و روز بعد ساعت 12:30 تکرار خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز