نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید کرد ؛

دفاع از حق مداری نقش مهم رسانه های برون مرزی در دنیای امروز

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۵۹۹۴۸
دفاع از حق مداری نقش مهم رسانه های برون مرزی در دنیای امروز
تاثیر بی بدیل رسانه های برون مرزی جمهوری اسلامی در تبیین فلسفه انقلاب و دفاع از حق مداری در دنیا بررسی می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ، نقش رسانه های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران در دیپلماسی عمومی و تبیین فلسفه انقلاب اسلامی و دفاع از حق مداری در دنیا را بسیار مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

 آیت الله سید حسن عاملی ، امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در این استان در دیدار خود از رادیو آران معاونت برون مرزی تاکید کرد : شبکه های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی ایران نقش بسیار مهمی در رسیدن به سه هدف اساسی «شفاف سازی فلسفه انقلاب اسلامی به جهان» ، « واکاوی فرهنگ و رسالت انسانی» و «دفاع از حق و حق مداری » و « تقویت دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» ایفا می کنند.

آیت الله سید حسن عاملی که به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس رادیو آران برون مرزی مستقر در مرکز صداوسیمای اردبیل از این رادیو دیدار کرد ، گفت : در شرایطی که دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه ای خود ، به دنبال مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی به ویژه شیعیان در سراسر جهان است ، اصحاب رسانه برای مقابله با این هجمه های دشمن، وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

آیت الله عاملی همچنین از کارکنان رادیو برون مرزی «آران» به خاطر رساندن پیام اسلام اصیل به مردم مسلمان جمهوری آذربایجان و ایفای نقش پل ارتباطی فکری میان محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جمهوری آذربایجان و ایران اسلامی قدردانی کرد. 

در این دیدار، ملااحمدی مدیرکل مرکز صداوسیمای اردبیل نیز با قدردانی از فعالیت های «رادیو آران»، گفت : 

به لطف خدا هم اکنون رسانه جمهوری اسلامی در صف مقدم جنگ نرم با دشمن قرار دارد و مرکز صداوسیمای اردبیل نیز جزو ده مرکز استانی صداوسیماست که برنامه برون مرزی دارد و توانسته است با برنامه سازی های خود نفوذ بسیار قابل توجه و اثر مفیدی را در حوزه قفقاز و کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز