«معراج السالکین» نمایش می دهد؛

شرحی بر زندگی و آثار سیدمحمدحسین طباطبایی

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۵:۱۷:۴۴
کد خبر: ۸۶۰۰۱۴
شرحی بر زندگی و آثار سیدمحمدحسین طباطبایی
برنامه «معراج السالکین» امشب از شبکه الکوثر با شرحی بر زندگی نامه ، آثار و تالیفات سید محمد حسین طباطبایی بر روی آنتن است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دراین برنامه که چهارشنبه 29 خرداد ساعت 22:30 به وقت تهران در مدت زمان 45 دقیقه پخش خواهد شد، عنوان می شود که علامه محمدحسینطباطبایی (علامه طباطبایی)روحانی ، فیلسوف ، عارف و نویسنده ایرانی است که از مراجع تقلید شیعه و از مدرسان حوزه علمیه قم به شمار می آید . از شاگردان به نام وی می توان به مرتضی مطهری ، سیدمحمد بهشتی ، سیدعلی خامنه ای ، ناصر مکارم شیرازی ، محمدرضا مهدوی کنی و محمدتقی مصباح یزدی اشاره کرد. از جمله تالیفات او «تفسیر المیزان» ، «نهایة الحکمة» ، « شیعه در اسلام» و «اصول فلسفه و روش رئالسیم» را می توان نام برد. 

دکتر علی ناصر مجری برنامه با همراهی محمدعارف صالح کارشناس و مهمان برنامه اشاراتی هم به فعالیت های ایشان در جهت زنده کردن حکمت و تقسیر در حوزه تشیع بعد از دوره صفویه خواهند داشت. 

«معراج السالکین» که حاوی بخش های دیگری مثل «مناجات» ، «کلمات قصار بزرگان دین» و «سخنی با خدا» ست، توسط دفتر بیروت شبکه الکوثر و به سفارش گروه معارف شبکه تهیه شده و روز بعد ساعت 5:30 به وقت تهران بازپخش دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز