چهره ها در هفته ای که گذشت؛

وقتی ما همه با هم نیستیم!/ لقب عجیبی که فراستی به کمال تبریز داد/ رضا رفیع مدافع رامبد جوان!/ سرطان همسر بازیگر فقید/ ست بی ست/ رفتار حرفه ای علیخانی!

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۰۰۶۴
وقتی ما همه با هم نیستیم!/ لقب عجیبی که فراستی به کمال تبریز داد/ رضا رفیع مدافع رامبد جوان!/ سرطان همسر بازیگر فقید/ ست بی ست/ رفتار حرفه ای علیخانی!
هفته گذشته اتفاقات عجیب و غریبی سینما، تلویزیون و خانواده فرهنگ و هنر را تحت تاثیر خود قرار داد. چهره هایی که از تعداد انگشتان یک دست بیشتر بودند اما به همین چند فقره اکتفا می کنیم.

مسعود فراستی فیلم کمال تبریزی و شخصیت هایش را به توپ بست تا کمال تبریزی او را ام الفساد سینمای ایران بنامد.

رضا رفیع در حالی که تمامی خانواده سینما و تلویزیون ماجرای رامبد جوان و نگار جواهریان را اتفاقی طبیعی دانسته و معتقد بودند زندگی شخصی و چار دیواری اختیاری، روی آنتن زنده رسانه ملی برای همکار طنازش چیزی کم نگذاشت و معتقد بود کدام زندگی خصوصی!؟ وقتی همه تصاویر شما در فضای مجازی دست به دست می شود؟!

احتمالا خیلی ها رضا ژیان را به خاطر ندارند. ژیان یکی از بازیگران، نویسندگان و البته کارگردانان صاحب سبک این مرز و بوم است که در سینما و تلویزیون هم اتفاقات ویژه ای از او در اذهان مردم باقی مانده است. هفته ای که گذشت حاوی یک اتفاق تلخ بود. شراره درشتی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش خبر ابتلا به بیماری سرطان داد و جامعه هنر به خصوص بازیگران تئاتر را از این اتفاق متاثر کرد. برای این بازیگر عزیز آرزوی بهبود و سلامتی داریم.

گزارشگران رادیو و تلویزیون در حوزه والیبال، تیمی چهره های این هفته ما خواهند بود چراکه طی یک اقدام سفارشی (اگر نخواهیم بگوییم دستوری) تصمیم گرفتند به جای کلمه جهانی «ست» در والیبال از عنوان نامانوس «بخش» استفاده کنند. نکته جالب اینکه در مسابقه آخر تیم ملی ایران و روسیه که با نتیجه 3 بر 0 به سود ایران در ارومیه به پایان رسید گزارشگر در اوج هیجان چندبار فراموش کرد که جدیدا باید از عنوان بخش اول، بخش دوم، بخش سوم.... به جای «ست» ها استفاده کنند. نباید بر آنها خرده بگیریم چراکه انعکاس این کلمه بی ربط به ورزش والیبال زمان بر خواهد بود.

محمد معتمدی با انتشار پستی گلایه مندی اش را از اینکه مجددا نتواسنته مجوز کنسرتش را دریافت کند اعلام کرد.

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه بعد از سالها مدیریت در گروه اجتماعی شبکه های مختلف توسط علی فروغی مدیر شبکه سه سیما کنار گذاشته شد تا او با کارنامه قوی اش در طول دوران مدیریت در شبکه ها مختلف از «مثلث شیشه ای» تا «عصر جدید» کرسی مدیریت گروه اجتماعی شبکه سه را به محمدرضا نجارزاده بدهد.

از رفتار حرفه ای احسان علیخانی در برخورد با برنامه «ناخونک» که در آیتمی با داوران برنامه او به شکلی کاملا حرفه ای شوخی کردند نمی توان به راحتی گذشت. او بخش هایی از این آیتم را روی آنتن برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز