مشاور حوزه گینس در ایران: نمی‌گویم همه شرکت‌کنندگانی که در عصر جدید شرکت کردند دروغ گفتند؛

ادعای برنامه عصرجدید تکذیب شد!

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۹:۰۳:۳۶
کد خبر: ۸۶۰۲۴۵
ادعای برنامه عصرجدید تکذیب شد!
اشکان دشمن‌زیاری مشاور گینس در ایران گفت : تنها یکی از شرکت کنندگان رکوردش را قبلا در امارات ثبت کرده است. خبرنگار برنا این نقل قول و البته تکذیب آن را بررسی می کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با تکذیب برخی ادعاهای مطرح شده در برنامه استعدادیابی شبکه سه، رکوردی از «عصر جدید» در گینس ثبت نشده وتنها یکی از شرکت کنندگان رکوردش را قبلا در امارات ثبت کرده.

اشکان دشمن‌زیاری، مشاور در حوزه گینس در ایران که خودش هم دو رکورد ثبت‌شده در این کتاب داردبه فرهیختگان گفت: نمی‌گویم همه شرکت‌کنندگانی که در عصر جدید شرکت کردند و گفتند رکوردشان در گینس ثبت شده ‌است، دروغ گفتند؛ به جز یکی از میهمانانی که در خاک امارات رکورد ثبت کرده و در ایران آن رکورد ثبت نشده است، بقیه موارد صحیح نیست.

طبق قانون گینس، هرکس در کشوری رکوردی ثبت کند به نام آن کشور ثبت می‌شود. همه کسانی که در عصر جدید گفتند رکورددار جهانی هستیم، سندی در گینس ثبت نکرده‌اند. تنها مرجعی که ثبت رکوردهای جهانی را انجام می‌دهد و همه کشورها قبولش دارند، شرکت گینس است که خصوصی است و سازوکار خودش را دارد و همه دنیا قبولش دارند. مثل جایزه نوبل و بقیه جایزه‌هایی که برای کشورها ارزشمند است.

سینمادیلی به نقل از فرهیختگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز