پشت کردن به عادل فردوسی‌پور تمامی ندارد!

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۳:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۶۰۵۸۸
پشت کردن به عادل فردوسی‌پور تمامی ندارد!
پس از تعطیلی برنامه «نود» و حذف عادل فردوسی‌پور از شبکه سه سیما، علاوه بر حواشی به وجود آمده برای این مجری و گزارشگر تلویزیون حواشی بسیاری برای مجری‌های همکار وی نیز به وجود آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ چند تن از مجری‌های برنامه‌های ورزشی پس از حذف برنامه عادل فردوسی‌پور از وی حمایت کردند و شبکه سه همچنان در تولید یک برنامه برای جایگزینی برنامه «نود» ناموفق مانده و حمایت برخی از هواداران فردوسی‌پور از وی، فضایی علیه همکاران قدیمی فردوسی‌پور ایجاد کرد که هواداران این گزارشگر قدیمی انتظار عکس‌العملی در جهت حمایت از فردوسی‌پور را از اشخاصی مثل امیرحسین میثاقی و حمید محمدی داشتند.

امیرحسین میثاقی پس از حذف برنامه «نود» در حمایت از عادل فردوسی‌پور واکنشی نداشت و پس از این اتفاق، توسط فردوسی‌پور از برنامه «فوتبال 120» کنار گذاشته شد! هواداران عادل گمانه‌زنی‌هایی درباره وجود اختلافاتی شدید بین او و میثاقی داشتند که منجر به ایجاد حواشی بسیاری علیه امیرحسین میثاقی شد و طبیعتاً با واکنش‌هایی که در فضای مجازی شاهد بودیم می‌توان حدس زد از محبوبیت این مجری جوان بسیار کاسته شد.

با کنار گذاشتن میثاقی از برنامه «فوتبال 120»، حمید محمدی جانشین وی شد ولی پخش برنامه «فوتبال 120» پس از مدت کوتاهی به اتمام رسید و حال حمید محمدی در برنامه «ورزش و مردم» به عنوان گوینده حضور دارد و او نیز همانند امیرحسین میثاقی بدون توجه به اتفاقی که برای مجری باتجربه برنامه «نود» رخ داده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

با توجه به این نکته که حمید محمدی نیز همانند امیرحسین میثاقی به دلیل حمایت و حضور در برنامه‌های فردوسی‌پور به جایگاه امروزش رسیده مطمئناً می‌شود انتظاری که از امیرحسین میثاقی از سوی هواداران فردوسی‌پور وجود داشت و برآورده نشد را از محمدی نیز داشت چراکه از سال 1387 تا آخرین روزهای پخش برنامه «نود» در این برنامه تلویزیونی به عنوان گوینده آیتم‌های مختلف حضور داشت.

عدم توجه هواداران فردوسی‌پور به این مسأله خود نشان از مسائل بسیاری دارد که یکی از این نکات می‌تواند فروکش کردن تب هواداری از فردوسی‌پور باشد و نکته دیگر می‌تواند وجود جوی علیه امیرحسین میثاقی باشد چرا انتظارات از او در حدی بود که هواداران منتظر خداحافظی‌اش از تلویزیون بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز