در شبکه پرس تی وی؛

مروری بر حاشیه های حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۶۱۰۳۲
مروری بر حاشیه های حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان
حواشی پیرامون ماجرای حمله به نفتکش ها در دریای عمان در برنامه این هفته «ما مردم» مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به ادعاهای همیشگی دولت ترامپ مبنی بر تمایل به جنگ، به گفت و گو پیرامون استفاده از بهانه ها مختلف برای آغاز حمله نظامی از سوی این کشور از جمله اتهامات مقامات این کشور به ایران در ماه مه میلادی برای حمله به نیروهای آمریکا و منافع این کشور می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن بررسی اتهامات آمریکا علیه ایران درخصوص حمله به نفتکش ها و دلایل این اتهام، در مورد اتهامات آمریکا علیه ایران مبنی بر حمله ایران به زیرساخت های نفتی عربستان، واکنش کشورهایی همچون بریتانیا، نروژ و ژاپن نسبت به حادثه حمله به نفتکش ها، ادعاهای مطرح شده بریتانیا علیه ایران و روابط پرتنش میان ایران و آمریکا در طی سال های اخیر و به ویژه پس از خروج آمریکا از معاهده برجام نقد و تبادل نظر صورت می گیرد.

همچنین در برنامه این هفته «ما مردم» موضوع بحران بوئینگ که گریبانگیر این شرکت شده مورد بحث قرار می گیرد. در این خصوص با اشاره به سقوط دو فروند بوئینگ 737 مکس (یکی از جدیدترین هواپیماهای این شرکت) در طی شش ماه در اندونزی و اتیوپی، اقدام بسیاری از کشورهای جهان در جهت زمین گیر کردن این هواپیما برای جلوگیری از بروز حوادث تلخ مشابه بررسی خواهد شد.

رادنی مارتین تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی و کارشناس سابق کنگره آمریکا و بیو جرج گراسگاپ استادیار دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در رشته علوم سیاسی میهمان برنامه خواهند بود. 

«ما مردم» شنبه 1 تیر ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز