مولفه‌های مدیریت انقلابی در «مصیر»؛

آسیب شناسی عملکرد مسئولین در شبکه ۴

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۴۳۹
آسیب شناسی عملکرد مسئولین در شبکه ۴
دومین قسمت از ویژه برنامه مناسبتی «مصیر» امشب با موضوع مولفه‌های مدیریت انقلابی به روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه «مصیر» که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می‌پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفنه قوه قضائیه هرشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

«مصیر» در مدت زمان پخش یک ساعت در اولین قسمت خود به بررسی ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی پرداخت و به گفتگو با دکتر عرب اسدی و پخش کلیپ‌هایی از سخنان شهید بهشتی و همراهان ایشان ادامه پیدا کرد. «مصیر» در دومین قسمت خود سعی دارد به بررسی مولفه‌های مدیریت انقلابی با تمرکز بر آسیب شناسی عملکرد فعلی مسئولین و ارائه الگوی عینی از شیوه های مدیریت انقلابی باحضورحجت الاسلام و المسلمین دکتر سجاد ایزدهی بپردازد.

درقسمت اول برنامه  «مصیر» که با محوریت تشکیلات روی آنتن رفت حسین عرب اسدی مهمان این برنامه بود که به تشریح نگاه شهید بهشتی درخصوص تشکیلات پرداخت.

ابتدا عرب اسدی با اشاره به دغدغه انسان‌های اثرگذار در تاریخ ایران گفت: در تاریخ کشور ما از ابتدا مسئله آدم‌های انقلابی و اثرگذار دو مقوله است یکی سازماندهی توده مردم به صورت منظم و دیگری ، چگونگی و نحوه حکومتداری .

عرب اسدی در بخش دیگر این گفتگو از بنیاد تشکیل جمهوری اسلامی صحبت کرد و افزود: در غرب هم همواره دغدغه چگونگی هدایت و رهبری مردم وجود داشته است و هسته مشترک این دو مقوله تشکیلات است که منجر به تشکیل حزب جمهوری شد.

عرب اسدی ادامه داد: شهید بهشتی در غرب حضور داشته است و تحزب را آنجا درک کرده و با گفتمان انقلابی اسلامی ترکیب کرده و حزب جمهوری اسلامی را تشکیل داده است.

در ادامه نیز عرب اسدی به نحوه گردآوری قانون اساسی اشاره کرد و نقش شهید بهشتی را در تدوین و تهیه قانون اساسی بسیار کلیدی قلمداد کرد.

گروه اجتماعی شبکه 4 سیما بمناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی برنامه تولیدی «مصیر» را با برررسی ابعاد فکری کمترشناخته شده این شهید بزرگوار روی آنتن می‌برد.«مصیر» در سری اول به مناسبت بزرگداشت استاد شهید مطهری در اردیبهشت ماه روی آنتن رفت. این برنامه با تهیه کنندگی سید یاسر صانعی و با اجرای دکتر عطاءالله بیگدلی در هفته قوه قضائیه از شنبه یکم تیرماه الی جمعه هفتم تیر هرشب ساعت 23 از شبکه چهار پخش می شود.

نظر شما