در «نشرخبر» پرس تی وی:

واکاوی آینده منطقه در پی اتفاقات اخیر در خلیج فارس و دریای عمان

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۱۴:۵۶
کد خبر: ۸۶۱۶۲۹
واکاوی آینده منطقه در پی اتفاقات اخیر در خلیج فارس و دریای عمان
نگاهی به اتفاقات اخیرا در منطقه خلیج فارس و واکاوی تاثیر آن بر آینده منطقه، انتقال نامه آمریکا به ایران توسط نخست وزیر ژاپن و واکنش رهبر انقلاب در این رابطه و مروری بر عملکرد حزب جمهوری خواه آمریکا با روی کار آمدن ترامپ و اظهارات فرماندار کالیفرنیا در این زمینه، موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی النا فکلینا ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه خلیج فارس و واکاوی تاثیر این اتفاقات بر آینده منطقه به بررسی حادثه حمله به نفتکش ها در دریای عمان و استفاده ابزاری آمریکا از این اتفاق برای اعمال فشار بیشتر بر ایران می پردازد.

در ادامه این برنامه، واکنش دیگر متحدان آمریکا نسبت به اتهامات مطرح شده آمریکا علیه ایران در ماجرای حمله به نفتکش ها مورد بحث قرار گرفته و بررسی های کارشناسی در مورد ویدیوی منتشر شده از نیروی دریایی آمریکا و مطرح کردن دست داشتن ایران در این حمله صورت می گیرد.

«نشر خبر» در ادامه به حواشی انتقال نامه آمریکا به ایران از طریق آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و واکنش رهبر انقلاب در این رابطه پرداخته و روابط پرتنش ایران و آمریکا در طی ماه های اخیر، تحریم های آمریکا علیه ایران و اعمال فشار بر دیگر کشورها برای توقف خرید نفت از ایران را مورد نقد بررسی قرار می دهد.

در بخش پایانی این برنامه نیز عملکرد حزب جمهوری خواه در آمریکا با روی کار آمدن ترامپ و اظهارات فرماندار کالیفرنیا در این زمینه مورد واکاوی قرار گرفته و پیرامون انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا و وضعیت نامزدهای این دوره گفت و گو خواهد شد.

«نشر خبر» با اجرای لمبیت آپیک، یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز