در رادیو تهران؛

اخلاق و زندگی شهروندی در سعادت آباد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۵:۵۹:۵۱
کد خبر: ۸۶۱۶۷۲
اخلاق و زندگی شهروندی در سعادت آباد
«سعادت آباد» مجله نیمروزی رادیو تهران است که در گروه اخلاق و زندگی شهروندی تهیه شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه جدید «سعادت آباد» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است، علیرضا حبیبی مدیر این گروه، ضمن اعلام این خبر گفت: تهران، پایتخت ایران و مرکز تراکم موضوعات مختلف و مرکز رفت و آمد مردم از استان‌های مختلف است و از طرفی ظرفیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری و تاریخی مفاخر و... در تهران و قابلیت‌های متعدد رسانه‌ای، فرصتی مغتنم برای رادیو است تا ضمن حفظ و جذب مخاطب به تعامل و مشارکت آنها در برنامه سازی همت گمارد.

وی افزود: «سعادت آباد» مجله نیمروزی رادیو تهران است که با ساختار mc (شکلی از پخش برنامه‌های زنده-تولیدی که در آن قالب، تعدادی از آیتم‌های کوتاه مدت به شکل‌های مختلف ارائه می‌شود و از حیث مدت، بین ۱۲۰ تا ۲۴۰ دقیقه است) هر روز از ساعت 11 تا 14 روی آنتن می‌رود.

مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تصریح کرد: این برنامه شامل دو بخش تولیدی و تامینی است که رویکرد محتوایی آن شامل موضوعات فرهنگی، ادبی و هنری، تاریخ، معارف اسلامی، سبک زندگی، ایثار و دفاع مقدس است. هر روز یک گروه برنامه ساز مسئول پخش این برنامه است؛ شنبه‌ها برنامه «سعادت آباد» با موضوع هویت مناطق و محله‌های شهر تهران طراحی شده که به تهیه‌کنندگی میثم کطائیان و گویندگی فاطمه نصرآبادی پخش می‌شود. موضوع برنامه یکشنبه‌ها به تهیه‌کنندگی انسیه سمیع پور، درباره تغذیه سالم و آشپزی است که به مقوله سبک زندگی اسلامی و دغدغه‌ها و نیازهای مردمی توجه ویژه ای دارد. دوشنبه‌ها ما به صورت ویژه به موضوع زبان و ادبیات فارسی و البته مشاهیر ادب و هنر و موسیقی می‌پردازیم که حسین جهانی تهیه کننده و زرین کشاورز گوینده آن است.

وی ادامه داد: از دیگر موضوعاتی که در برنامه «سعادت آباد» به آنها پرداخته می‌شود، مهربانی، مهرورزی و حقوق شهروندی است که سه شنبه‌ها تقدیم حضور مخاطبان می‌شود. پرداختن به حوادث، موضوعات پلیسی و پیگیری و مطالبات مردم از پلیس و.... موضوع فضای مجازی، نگرانی‌ها و آسیب های آن از یک سو و نیازمندی‌ها و ضرورت ها از سوی دیگر موضوعاتی است که چهارشنبه و پنجشنبه به تهیه‌کنندگی حماد خزائی و لیدا عرفانیان و گویندگی سعید بارانی و یوسف رحیمی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

حبیبی خاطرنشان کرد: این برنامه در آینده باشگاه مخاطبان سعادت آباد خواهد بود تا مخاطبان بتوانند علاوه بر این که اطلاعات و آگاهی‌های شخصی خود را از طریق رسانه به دیگران منتقل کنند، در تولید برنامه هم به صورت تعاملی و مشترک با رادیو تهران همکاری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز