به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی بررسی می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۲۰۶۹
ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی  بررسی می شود
مولفه‌های عدالت خواهی در برنامه امشب «مصیر» بازگو می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه «مصیر» که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می‌پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفته قوه قضائیه هرشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، در سومین قسمت خود با محوریت مولفه‌های عدالت روی آنتن می رود.

مصیر در مدت زمان پخش یک ساعت در اولین و دومین قسمت خود  با اجرای دکتر بیگدلی به بررسی ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی و مولفه‌های مدیریت انقلابی پرداخت و میزبان مهمانان خود: دکتر عرب اسدی و دکتر ایزدهی بود . مصیر در سومین قسمت خود سعی دارد به بررسی تعریف عدالت، نسبت عدالت و مصلحت سنجی، بررسی ابعاد مختلف عدالت و میزان اهمیت هر کدام و بیان شیوه صحیح عدالت خواهی بپردازد.

مهمان این قسمت از برنامه دکتر فرشاد مومنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است.

گروه اجتماعی شبکه 4 سیما بمناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی برنامه تولیدی «مصیر» را با برررسی ابعاد فکری کمترشناخته شده این شهید بزرگوار روی آنتن می‌برد.

«مصیر» در سری اول به مناسبت بزرگداشت استاد شهید مطهری در اردیبهشت ماه روی آنتن رفت. این برنامه با تهیه کنندگی سید یاسر صانعی در هفته قوه قضائیه از شنبه یکم تیرماه الی جمعه هفتم تیر هرشب ساعت 23 از شبکه چهار پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز