همه چیز درباره مرگ ناگهانی مجری تلویزیون

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۲:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۵۱۵
همه چیز درباره مرگ ناگهانی مجری تلویزیون
با توجه به درگذشت ناگهانی یک مجری جوان بسیاری از کاربران فضای مجازی به دنبال شناخت این مجری هستند که در ادامه به معرفی فائقه دوستی مجری فقید تلویزیون می‌پردازیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فائقه دوستی مجری دو برنامه‌ای بود که در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و حجاب از تلویزیون پخش می‌شدند. برنامه «از لاک جیغ تا خدا» و «گردونه» هر دو به کارگردانی هاشم تفکری بافقی تهیه و تولید می‌شدند که چندان مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار نگرفتند و امروز با درگذشت این مجری جوان، عنوان «از لاک جیغ تا خدا» بسیار به گوش می‌رسد.

فائقه دوستی لیسانس شیمی داشت و تجربه حضورش در برنامه «از لاک بنفش تا خدا» او را به «گردونه» رساند. این برنامه به سفارش بخش کودک و نوجوان سازمان اوج طراحی شد.

خبر مرگ مجری جوان از صفحه رسمی برنامه «از لاک جیغ تا خدا» اعلام شد و طی چندین ساعت از آنجا که درگذشت این مجری اتفاقی ناگهانی و با توجه به سن کمی که داشت بسیار ناگوار بود به خبر پربازدید شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های فارسی تبدیل شد.

مرگ و جوانی چیز‌هایی بودند که حتی مخالفان نگاه سیاسی فائقه دوستی و همکارانش را هم به همدلی واداشتند و واکنش همکاران این مجری و اشاراتی که به مسائل خصوصی وی داشتند میزان تلخی این حادثه را بیشتر کرد، به طوری که حتی منتقدان برنامه‌هایی چون «از لاک جیغ تا خدا» نیز امروز در پی شناخت بیشتر فائقه دوستی هستند.

طبق آن چیز که عوامل تولید این برنامه در صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده‌اند دلیل درگذشت این مجری جوان ابتلا به بیماری سرطان بوده است.

گفتنی است برنامه «از لاک جیغ تا خدا» از شبکه دو و «گردونه» از شکبه امید پخش می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز