برای اولین بار در «رادیو عدالت» با زبان عامیانه خبر بخوانید

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۰۱:۳۵
کد خبر: ۸۶۲۹۱۰
برای اولین بار در «رادیو عدالت» با زبان عامیانه خبر بخوانید
«فراتر از خبر» با زبان عامیانه و نگاه ژورنالیستمی ، خبرهای حوزه قوه قضائیه را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هاشمی سردبیر و مجری برنامه «فراتر از خبر» گفت: اخبار قوه قضائیه و همچنین اخبار ایران و جهان با نگاه متفاوت تری از اخبار معمول رادیو برای مخاطبان ارائه می‌شود،بدین منظور دو خبرنگار هر روز در استودیوی «فراتر از خبر» حضور دارند.

هاشمی ادامه داد: وحید عظیم نیا به صورت تخصصی اخبار قوه قضائیه رادنبال می‌کند و مرتضی علیمردانی اخبار ایران و جهان را مرور می ‌کند .

وی تصریح کرد: خبرهای  قوه قضائیه متشکل از  اخباری است که  ازروز گذشته  تا زمان پخش برنامه ، سخنان رئیس  و مسئولین قوه قضائیه ،دیدار یا نشست‌های  خبری با نگاه ژورنالیستمی و اخبار حاشیه‌ای بیان می‌شود و در کنارش هم گریزی به خبرهای دیگر زده و  علاون برآن اخبای که در حوزه قوه قضائیه هم هست،مطرح می‌شود

هاشمی ادامه داد: در بخش اخبار ایران و جهان، اخبار سیاست داخلی و خارجی مرور می‌شود،ضمن اینکه  سعی کرده از پیشینیه خبر صحبت کنیم از اینکه چه اتفاقاتی رخ داده و  اگر هم فرصت بکنیم ،اخبار اقتصادی و اجتماعی را هم مطرح می‌کنیم.

هاشمی خاطر نشان کرد: نکته‌ای که وجود دارد سعی کردیم در این برنامه ، فضای خبری متفاوت از فضای  خبری مرسوم در رادیو را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: برای اینکه شنونده‌ها راحت ‌تر با برنامه  ارتباط برقرارکنند، خبار «فراتر از خبر» همان  نرم خبر هست  که به صورت عامیانه گفته می‌شود که می توان این مهم را از نقاط قوت برنامه ذکر کرد

«فراتر از خبر» عصرها ساعت 17 به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی سمانه گلگ و سردبیر مجری سید محمدحسین هاشمی از رادیو عدالت پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز