در شبکه الکوثر؛

تجلیل از قاری عراقی در پایان مسابقه قرآنی

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۷:۳۷
کد خبر: ۸۶۳۱۶۱
تجلیل از قاری عراقی در پایان مسابقه قرآنی
در مراسم پایانی دوازدهمین دوره مسابقه تلویزیونی «إنّ للمتقین مفازا» شبکه جهانی الکوثر از فلاح زلیف عطیه، قاری برگزیده عراقی، تجلیل شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در مراسمی از فلاح زلیف عطیه، قاری برگزیده دوازدهمین دوره مسابقه تلویزیونی قرائت قرآن در جهان اسلام شبکه جهانی الکوثر تقدیر شد.

حیدر جاودان، تهیه‌کننده برنامه، در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی این قاری عراقی آغاز شد ضمن تشکر از زحمات مدیران شبکه الکوثر برای همکاری صمیمانه در برگزاری دوازدهمین دوره این مسابقه تلویزیونی، درباره نحوه برگزاری و داوری این مسابقات گفت: تنوع و گستردگی جغرافیایی در این دوره بیشتر از دوره‌های گذشته بود تا جایی که برای نخستین‌ بار شاهد حضور داورانی از کشورهای ترکیه و افغانستان برای داوری مسابقات بودیم.

در ادامه این برنامه فلاح زلیف، قاری ممتاز عراقی، از همه عوامل برگزاری مسابقه «إنّ للمتقین مفازا» تشکر کرد و نظم حاکم بر اجرا و داوری آن را ستود.

در پایان مراسم مرتضی شمسی، مدیر شبکه جهانی الکوثر ، اجرای بزرگ‌ترین مسابقه تلویزیونی قرائت قرآن کریم در جهان اسلام در شبکه الکوثر را یکی از افتخارات بزرگ این شبکه عنوان و تاکید کرد : حضور ، انتخاب و کسب عناوین برتر در این مسابقات با توجه به وجود رقابت سنگین میان قاریان بین‌المللی، نشان از شایستگی این قاریان داشته و به یاری خداوند راهگشای این عزیزان برای پیشرفت‌ها و کسب افتخارات بیشتر در آینده خواهد بود.

مسابقات بین‌المللی قرآنی «إِنَّ لِلْمُتَّقِینَ مَفَازًا» از بزرگ‌ترین مسابقات زنده تلویزیونی قرآنی جهان اسلام و از ابتکارات شبکه جهانی الکوثر است که دور دوازدهم آن در ماه رمضان امسال برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز