مهرداد خوشبخت:

«آچمز» سریالی صرفاً طنز نیست!

۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۶۳۶۸۰
«آچمز» سریالی صرفاً طنز نیست!
مهرداد خوشبخت با اشاره به اینکه پیش از این تجربه ساخت آثار طنز را داشته تأکید کرد که سریال «آچمز» اثری صرفاً طنز نیست.

مهرداد خوشبخت، کارگردان سینما و تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا اظهار داشت: به‌تازگی تصویربرداری سریال «آچمز» را به پایان رسانده‌ام که می‌تواند سریالی مفرح باشد و با وجود اینکه اثری جدی نیست اما نمی‌توان آن را صرفاً یک سریال طنز دانست.

خوشبخت خاطرنشان کرد: این سریال موقعیت و داستانی فانتزی را درباره جابجایی دو شخصیت روایت می‌کند که در طول قصه جای یکدیگر را می‌گیرند. یک موقعیت نسبتاً کلیشه‌ای که در روایتی جذاب به تصویر کشیده شده و امیدوارم مخاطبان بتوانند با این اثر ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی افزود: حدود دو سال بود که فیلمنامه «آچمز» نوشته شده بود و به تازگی توسط شبکه سه تأیید شد و برای ساخت آن اقدام کردیم. من پیش از این نیز آثار طنز ساخته‌ام و با این فضا نسبتاً آشنایی دارم که فکر می‌کنم «آچمز» بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

گفتنی است تصویربرداری این سریال به تازگی به اتمام رسیده و «آچمز» در مرحله تدوین، تیتراژ و ساخت موسیقی قرار دارد.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

عوامل «آچمز» عبارتند از تهیه‌کننده: حسین آقا هرندی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، طراح و نویسنده: سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: امید گل‌زاده، تدوین: محمد حسین غضنفری و هانی گلشن‌فر، طراح و ترکیب صدا: آرش اسحاقی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، مدیر تدارکات: حمید پریز، ناظر کیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش: امیررضا پوروزیری، عکاس: مهسا طیب طاهر، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز