در سالگرد شبکه پرس تی وی؛

پای صحبت تنی چند از برنامه سازان

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۶۴۷۶۸
پای صحبت تنی چند از برنامه سازان
برنامه این هفته «ایران امروز» به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس شبکه پرس تی وی، میزبان چند تن از دست اندرکاران و برنامه سازان این شبکه خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی یوسف پورانوری همزمان با 11 تیر ماه دوازدهمین سالگرد تاسیس این شبکه به بررسی تاریخچه و اهداف این شبکه می پردازد.

در این برنامه ضمن اشاره به همزمانی افتتاح پرس تی وی با حضور نظامی نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان، موفقیت چشمگیر این شبکه در انعکاس حقایق مربوط به رخدادها در این دو کشور و همچنین حملات وحشیانه صهیونیست ها به غزه مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«ایران امروز» که میزبان حبیب عبدالحسین مدیر وب سایت شبکه، مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری، حسن عابدینی تحلیلگر مسایل سیاسی و محمد مرندی کارشناس مطالعات آمریکا است در ادامه، تلاش پرس تی وی در انعکاس بیطرفانه مهمترین رویدادهای ایران از جمله انتخابات ها در طول دهه گذشته، تلاش این شبکه برای بازتاب اخباری که رسانه های جریان اصلی از بیان آن طفره می روند و جایگاه مهم شبکه پرس تی وی به عنوان رسانه مرجع درخصوص بازتاب اخبار منطقه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

همچنین در این برنامه به مرور مقابله های مداوم سیاسی و اجتماعی با شبکه پرس تی وی از طریق تحریم های اعمال شده پرداخته شده و در این زمینه تلاش آمریکا برای مختل کردن فعالیت پرس تی وی از طریق بستن حساب های کاربری برنامه ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب، فیسبوک و توییتر، اقدام آفکام در بریتانیا در تحریم پخش شبکه پرس تی وی در بریتانیا به دلیل پوشش گسترده سرکوب تظاهرات در انگلستان، تهدید به قطع این شبکه از روی ماهواره‌های مختلف، حذف اخبار پرس‌تی‌وی از گوگل نیوز و ... نقد و تبادل نظر صورت می گیرد.

در این برنامه همچنین مروری بر بازداشت مرضیه هاشمی مجری شاخص و قدیمی شبکه پرس تی وی به دلایل واهی و در شرایط نامناسب از سوی آمریکا صورت گرفته و به گفت  وگو پیرامون تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران این شبکه در بازتاب اخبار واقعی حتی به قیمت آسیب جانی، شهادت سرنا شیم و مایا ناصر در سوریه و جراحت فائز خورشید در افغانستان پرداخته خواهد شد.

«ایران امروز» با اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:03 بامداد چهارشنبه 12 تیر ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 07:00 و 20:00 ، پنجشنبه ساعت 09:00 و شنبه ساعت 12:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز