چهره ها در هفته ای که گذشت؛

جدایی سلطان از سلطان بانو/شهر که شلوغ می شود بعضی ها هفت تیر کش می شوند/جدایی محمدرضا از محمود/سیروس مقدم در زیرزمین فیلم می سازد

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۵۲۶
جدایی سلطان از سلطان بانو/شهر که شلوغ می شود بعضی ها هفت تیر کش می شوند/جدایی محمدرضا از محمود/سیروس مقدم در زیرزمین فیلم می سازد
در هفته گذشته یک خبر بر سر اخبار دیگر هوار شد. البته واکنش مخاطبان به خصوص در فضای مجازی قابل بحث و بررسی بود. بی شک چهره های اول این هفته از میان صاحبان این خبر انتخاب می شوند.

بدون هیچ قضاوتی گلاب آدینه و مهدی هاشمی دو چهره اصلی خبرگزاری برنا در هفته ای که گذشت بودند و بازدیدهای فراوانی را در فضای مجازی و خبرگزاری ها تجربه کردند. خبرگزاری برنا هیچ واکنشی در برابر اتفاق رخ داده ندارد. اینکه به زندگی شخصی افراد مختلف با زاویه ای نگاه کنیم که در آن قضاوتی موجود باشد دور از انصاف است؛ به رغم اینکه شخصیت های معروف می بایستی از زندگی شخصی شان بیش از دیگران مراقبت کنند. تردیدی نیست که هرکس در هر جایگاهی می تواند درگیر مسائلی شود که ناخواسته برایش رخ می دهد و فراموش نکنیم که پرداختن به زندگی دیگران دور از شان و اخلاق انسانی است.

محسن افشانی که خوب بلد است در راس اخبار قرار گیرد، دیگر چهره خبرگزاری برنا بود.

محمدرضا مهدویان بعد از چند همکاری با محمود رضوی این بار به سراغ تهیه کننده مهران مدیری رفت تا مصطفی احمدی نشان دهد کم کم در عرصه سینما می رود تا جایگاهش را ماندگار کند.

سیروس مقدم بالاخره پایش به سینما باز شد اما این بار قرار است از راه زیرزمین وارد سینما شود. او این هفته با اخذ پروانه به تهیه کنندگی همسرش چهره دیگری در خبرگزاری برنا بود. باید دید این کارگردان درجه یک تلویزیون در سینما شاهد چه جایگاهی خواهد شد.

خشایار الوند نویسنده فقید تلویزیون و سینما فیلمنامه نیمه کاره ای را به دست محسن تنابنده و سیروس مقدم رساند تا اولین تجربه کارگردانی سیروس مقدم در سینما رقم بخورد.

می گویند رامبد جوان در کانادا «سال نو» را می سازد و رضا رشیدپور باز می گردد و در روزهای آتی چند جابجایی در مدیران میانی رسانه ملی داریم.

متفاوت ترین خبری که در هفته گذشته توجه همه را به خود جلب کرد بازگشت هنرمندِ عرصه موسیقی، مظهر خالقی که کارنامه پر و پیمانش را در اخبار مختلف از نظر می گذرانید، بود.

پیروز قهرمانی

نظر شما
پرونده ویژه