با برنامه «دوقلوها»؛

عمو فیتیله ای ها بر می گردند

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۶۶۲۶۰
عمو فیتیله ای ها بر می گردند
مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما گفت: عموفیتیله‌ای‌ها با ویژه برنامه «دوقلوها» تابستان امسال مهمان خانه‌ها خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ معصومه آشتیانی زاده مدیرگروه خانواده و فرهنگ شبکه دو در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما، با اشاره به مأموریت شبکه دو در حوزه کودک و خانواده، گفت: بیشترین موضوعات تولیدی این شبکه حول محور خانواده و کودکان است اما محورهایی؛ مانند حجاب و عفاف و نقش آن در خانواده و بحث زبان و ادب فارسی نیز از محورهای برنامه سازی این شبکه است.

وی درباره ویژه برنامه‌های این شبکه افزود: گروه کودک، برای ویژه برنامه تابستانی «دوقلوها» با اجرای عموفیتیله‌ای‌ها را آماده کرده که دارای فضای شاد و مفرحی است، سری جدید برنامه «اقیانوس آرام» ویژه نوجوانان تدارک دیده شده است. برنامه‌های «چهل برگ»، «شهر به شهر » و «هشتگ رخداد» از دیگر ویژه برنامه‌های تابستانی است.

مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو با بیان استمرار برنامه‌های قبلی این گروه با تمرکز بر موضوع تابستان اظهار داشت: برنامه‌هایی مانند کام شیرین و هزار راه نرفته از جمله این برنامه‌ها است. کام شیرین با محوریت تربیت فرزندان این فصل روی آنتن رفته است و هزار راه نرفته حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و معضل طلاق را بررسی می‌کند، برنامه جدیدی به نام فرزند زمانه در مورد تربیت فرزندان از نگاه خانواده نیز خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز